Навіть Porsche вважає 911 завеликим
Зазвичай, кожне нове покоління автомобілів зростає у розмірах порівняно з попереднім. Це триває десятиліттями, частково через підвищені вимоги безпеки. Нові технології додають ваги автомобілям, і маленькі спортивні авто, які колись були легкими та маневреними, тепер значно важчі.
Porsche розуміє цю тривожну тенденцію, але визнає, що наразі вони нічого не можуть змінити. У розмові з австралійським виданням Drive, головний дизайнер Майкл Маурер зазначив, що суворі норми безпеки та інші вимоги призвели до збільшення розмірів 911. Додавання потужності до цього спортивного автомобіля змусило інженерів встановити більші колеса та гальма для обробки збільшеної потужності двигуна.
Ідеально було б, якби Porsche могли створити менший 911, але це не можливо в нинішню епоху двигунів внутрішнього згоряння. Маурер припускає, що це може стати технічно можливим у майбутньому, коли електромобілі стануть більш розвиненими. Коли щільність енергії покращиться, і батареї стануть меншими, 911 може зменшитися у розмірах. Однак, повністю електричний 911 у цьому десятилітті не з’явиться. Чи буде він так само привабливим без двигуна внутрішнього згоряння, наразі невідомо.
В ідеальному світі Маурер хотів би, щоб 911 був "настільки компактним, наскільки це можливо," повертаючись до своїх коренів як "дуже компактний маленький спортивний автомобіль." Однак наразі існуючі обмеження заважають Porsche реалізувати цю концепцію зменшеної версії культової моделі. Це проблема, яка стосується не лише спортивних автомобілів, але й інших типів авто.
Нещодавно випущене покоління 992.2 911 додало ще більше ваги. Carrera GTS тепер є гібридом, і додаткові електричні компоненти разом з більшою кількістю стандартного обладнання збільшили його вагу на 103 фунти. Він тепер важить 3,536 фунтів у варіанті з заднім приводом та 3,635 фунтів у версії з повним приводом.
Для порівняння, 911 Carrera RS 2.7 1972 року важив 2,116 фунтів. У 2024 році ви все ще можете придбати спортивний автомобіль, який важить трохи більше, наприклад, Mazda MX-5, але Miata далеко не є прямим конкурентом. Навіть цей японський родстер буде змушений електрифікуватися, щоб відповідати суворішим нормам викидів, тому й він, ймовірно, стане важчим.
Менший спортивний автомобіль Porsche, 718 Boxster/Cayman, скоро завершить свій шлях. Версія з бензиновим двигуном буде знята з виробництва у 2025 році, щоб звільнити місце для двох спортивних електромобілів. Чи будуть нові електричні моделі меншими за поточні бензинові, поки не ясно. Прототипи, помічені досі, не виглядали компактнішими. Ймовірно, що вони будуть навіть важчими.