Mitsubishi може приєднатися до нового альянсу Honda-Nissan

Mitsubishi може приєднатися до нового альянсу Honda-Nissan
Авто Новини

На початку цього року Honda та Nissan підписали меморандум про взаєморозуміння, щоб оцінити можливості співпраці. Ймовірне партнерство між двома японськими автогігантами зосередиться на електромобілях та програмних платформах для автомобілів. Тепер Mitsubishi, яка належить Nissan на 34%, також готова приєднатися до цієї угоди, згідно з Nikkei Asia.

За інформацією видання, Mitsubishi приєднається до альянсу Honda-Nissan і вже розпочала переговори з двома компаніями після підписання угоди про нерозголошення. Це співробітництво має допомогти трьом автовиробникам конкурувати з Tesla та потужними китайськими компаніями, такими як BYD та Geely, які значно випереджають у сфері досліджень та розробок електромобілів, а також у розширенні ланцюгів постачання.

У березні Honda і Nissan заявили, що "потрібно об'єднати свої сильні сторони" для прискорення електрифікації, що вимагає значних інвестицій і досягнення масштабів. Генеральний директор Honda Тошихіро Мібе висловив сподівання, що до 2030 року Honda стане лідером у сфері електромобілів.

Основною метою угоди, за даними Nikkei Asia, є стандартизація програмного забезпечення в автомобілях цих брендів, де Honda та Nissan розроблятимуть основне програмне забезпечення. Компанії обговорюватимуть можливість використання цієї програмної архітектури в автомобілях Mitsubishi.

Цей альянс може також призвести до створення нових моделей для трьох брендів, які зможуть скористатися сильними сторонами один одного для заповнення прогалин у своїх лінійках. Mitsubishi продає гібриди та пікапи в Японії, що є нішею, де Honda не представлена. Mitsubishi може постачати автомобілі для Honda, а дві компанії можуть співпрацювати над створенням міських автомобілів, особливо у сегменті маленьких kei-car в Японії.

З приєднанням Mitsubishi до альянсу, три бренди разом матимуть понад 8 мільйонів глобальних продажів: 4,1 мільйона від Honda, 3,4 мільйона від Nissan та близько 800 тисяч від Mitsubishi за фінансовий рік, що завершився у березні 2024 року. Якщо все піде за планом, внутрішній ринок Японії буде поділено між двома основними конгломератами: Honda-Nissan-Mitsubishi та Toyota, яка має зв'язки з Subaru, Mazda, Suzuki, Daihatsu та Hino Motors. Загалом, група, очолювана Toyota, має обсяг продажів 16 мільйонів одиниць.