Nissan натякає на повернення легендарного купе JDM, яке ви можете не впізнати
Nissan Silvia була видатною моделлю в автомобільному світі ще з середини 1960-х років, ставши символом для фанатів спортивних автомобілів і купе, часто під брендом Datsun. Наразі Silvia знята з виробництва, але це може змінитися найближчим часом. Один з керівників Nissan натякнув на можливе повернення Silvia, позиціонуючи її між поточними спортивними моделями Nissan, Z і GT-R. Ось що стало відомо про можливе відродження та прогнози MotorTrend, якщо ця модель повернеться.
Віце-президент Nissan з глобальної продуктової стратегії Іван Еспіноза нещодавно говорив про майбутнє моделей Nissan з TopGear.com, де було згадано і Silvia. На питання про можливість повернення спортивного автомобіля Silvia, Еспіноза відповів: "Ми не можемо виробляти ці моделі регіонально або як одиничні екземпляри, оскільки це не має сенсу. Але шанс є. Це буде складним завданням, але моя робота - знайти шляхи, як це зробити, тому що я вважаю, що це було б чудово для клієнтів і бренду. Якщо я зможу знайти правильну формулу, ми зможемо це зробити". Хоча це не є прямим підтвердженням, це вказує на намір відродити Silvia з боку людини, яка має повноваження це здійснити.

Ключове питання - якою може бути сучасна Silvia. Nissan вже зобов'язався до майбутнього без двигунів внутрішнього згоряння, зосередившись на гібридних і повністю електричних транспортних засобах. Це означає, що нова Silvia повинна буде використовувати сучасні технології або бути повністю електричною до моменту запуску, що відповідатиме новим цінностям бренду Nissan та сприятиме збільшенню продажів електромобілів зі знайомим ім'ям Silvia. Проте, чи це те, чого хочуть фанати?
Top Gear припускає, що Silvia, ймовірно, знайде своє місце в лінійці Nissan між поточним спортивним купе Z і суперкаром GT-R, який незабаром буде знято з виробництва. Оскільки Z генерує близько 400 к.с., а GT-R - менше 600 к.с., для нової Silvia залишається обмежений простір. Проте, Nissan може прагнути, щоб Silvia не тільки досягла певної позначки в кінських силах, а й мала преміальну або розкішну ціну, щоб виправдати свою розробку. Крім того, справжнє відродження Silvia може бути спрямоване на більш доступний ринок, можливо, як конкурент спортивних автомобілів Mazda Miata, Subaru BRZ і Toyota GR86. Однак, схоже, що це не є основним фокусом на даний момент.
Є припущення, що наступне покоління GT-R може очікувати на розробку твердотільних батарей, які, ймовірно, стануть загальноприйнятими до 2030 року, забезпечуючи кращу економію ваги без втрати продуктивності електричних силових установок. Silvia могла б скористатися цією технологією за аналогічним графіком розвитку, потенційно створюючи повністю електричну Silvia до 2035 року. Однак, чи збережеться при цьому дух моделі Silvia, чи це буде лише ностальгічний ребрендинг для нової ери технологій? Тільки час покаже, чи знайдеться достатньо ентузіастів, щоб підтримати цю стратегію та забезпечити її успіх.