"Найповільніша" модель BMW M виявилася не такою вже й повільною
XM має значну вагу для BMW. Це перша спеціально створена M-модель з часів суперкара M1 з центральним розташуванням двигуна, і від неї багато чого очікують. Проте, цей автомобіль викликав суперечки через свій незвичайний дизайн, велику вагу та високу ціну. Усі згодні, що він далеко не M1, хоч і має шестициліндровий двигун.
Хоча XM продається у багатьох країнах лише з V-8, на деяких ринках доступна базова модель під назвою 50e. Як видно на фото, вона майже ідентична більш потужним версіям з більшим двигуном. Ця базова модель існує вже деякий час, але вона маловідома, якщо ви не затятий шанувальник BMW. Це найповільніша машина M, яка зараз продається.
XM 50e також є плагін-гібридом, але має лише 469 кінських сил і 516 фунт-футів крутного моменту. Для порівняння, це на 14 кінських сил менше, ніж у X5 xDrive50e, хоча крутний момент однаковий. Ситуація погіршується, якщо поглянути на технічні характеристики: XM важить 5776 фунтів, що на 441 фунт більше.

Офіційно позначена як спеціальна модель M, XM 50e розганяється до 62 миль на годину за 5,1 секунди. У той час, як електрифікований X5 робить це за 4,8 секунди. XM 50e також поступається кільком моделям M Performance, включаючи Z4 M40i з ручною коробкою передач і заднім приводом, який досягає 62 миль на годину за 4,6 секунди. Ба більше, він повільніший навіть за M135, компактний автомобіль з чотирициліндровим двигуном і переднім приводом, хоча ця версія має стандартний xDrive. Гарячий хетчбек завершує спринт за 4,9 секунди.
Незважаючи на свої технічні характеристики, XM 50e залишається дорогим, хоча й дешевшим за версії з V-8. У Німеччині його ціна складає 132 400 євро (143 500 доларів), що на 35 100 євро (38 000 доларів) більше, ніж X5 xDrive50e. Чому хтось купуватиме дорожчий, менш потужний і повільніший автомобіль? Важко знайти логічну причину, окрім як через його вражаючий дизайн.
Шестициліндровий двигун об'ємом 3,0 літра, можливо, призведе до менших податків у деяких країнах порівняно з 4,4-літровим V-8, хоча плагін-гібридна установка допомагає XM уникати значних зборів у багатьох регіонах, особливо в Європі. Цей великий позашляховик єдиний у продажу, який пропонує два варіанти двигунів, що рідкість в історії моделей M.
Проблема XM 50e не тільки в тому, що X5 xDrive50e є більш привабливою пропозицією, з кращим електричним запасом ходу. Він коштує більше, ніж X5 M60i та повний X5 M, обидва з великим V-8. Високопродуктивні позашляховики обходяться без електричних компонентів, що деякі можуть вважати перевагою. Повний X5 M коштує на 13 800 євро (15 000 доларів) дешевше на своєму домашньому ринку.

BMW вирішила не привозити XM 50e до Сполучених Штатів, що, ймовірно, на краще. Моделі з V-8 знижені на цілих 17 500 доларів у спробі продати більше цих M-мастодонтів. Протягом першої половини цього року було продано лише 1078 XM в США, що на 7,9 відсотка менше у порівнянні з аналогічним періодом 2023 року.