Koenigsegg відмовляється від 3-циліндрового мотора для Gemera через низький попит
Коли Koenigsegg оголосив про трициліндровий двигун для Gemera, це було значним відхиленням для компанії, яка здобула славу завдяки своїм V-8 двигунам. Проте, через низький попит, компанія була змушена відкласти цей варіант силового агрегату. Лише небагато покупців Gemera обрали двотурбований 2,0-літровий двигун, тому Koenigsegg вирішив запропонувати їм V-8 замість цього.
Генеральний директор Крістіан фон Кенігсегг повідомив про припинення випуску трициліндрового двигуна під час інтерв'ю для подкасту журналу Top Gear на початку цього місяця. Водночас, компанія не повністю відмовилася від цієї технології. Крістіан зазначив, що вони продовжують працювати над цим двигуном, і він може з'явитися у майбутніх версіях Gemera. Однак, V-8 став набагато популярнішим варіантом, що виявилося очікуваним.
Компактний трициліндровий двигун Koenigsegg був частиною потужної гібридної системи, яка включала 2,0-літровий трициліндровий двигун та три електродвигуни. Ця комбінація забезпечувала загальну потужність у 1700 кінських сил і 2581 фунт-фут крутного моменту. Перший чотиримісний автомобіль компанії міг розганятися до 100 км/год за 1,9 секунди і досягати максимальної швидкості 400 км/год.
За словами Крістіана, Gemera тимчасово буде доступна лише з V-8, і його популярність не стала несподіванкою. Двотурбований 5,0-літровий V-8 розвиває 2300 кінських сил і 2028 фунт-фут крутного моменту на паливі E85. Виробництво заплановано на кінець цього року, а поставки клієнтам почнуться у 2025 році. Koenigsegg планує виготовити лише 300 екземплярів.