Audi припиняє використання фальшивих вихлопів через загальну ненависть
Протягом останніх десяти років Audi здобула неприємну звичку встановлювати фальшиві вихлопні наконечники на деякі свої моделі. Найгіршим прикладом була дизельна версія S5, яка продавалася в Європі, але також моделі SQ5 і S6 мали цей недолік. На щастя, ця несправжня конструкція залишилася в минулому, адже Audi обіцяє відмовитися від неї.
У розмові з журналом Auto Express, представник Audi підтвердив, що майбутні автомобілі на новій платформі Premium Platform Combustion (PPC) будуть оснащені "справжніми вихлопними трубами; функціональними вихлопами." Ця позитивна новина є результатом "відгуків клієнтів," що є ввічливим способом сказати, що люди ненавиділи фальшиві вихлопи. Новий A5 Sedan (фактично ліфтбек) і A5 Avant лідирують у цьому напрямку разом зі своїми спортивними версіями S5.
Якщо ви не помітили, все більше автомобілів ховають вихлопні наконечники під бампером. Audi планує демонструвати їх у нових моделях на платформі PPC. Поки що невідомо, чи менші автомобілі на платформі MQB підуть за цим прикладом. Якщо німецький люксовий бренд прагне до уніфікованого дизайну в усій лінійці, дешевші моделі також повинні мати справжні вихлопи.

На підході кілька інших моделей на платформі PPC, включаючи Q5, A7 і Q7. Усі три, ймовірно, отримають спортивні версії S і будуть без фальшивих вихлопних наконечників. Також готується більший трирядний позашляховик під робочою назвою Q9, який стане конкурентом BMW X7 і Mercedes GLS. Поки що неясно, чи отримає A8 наступного покоління двигуни внутрішнього згоряння. Якщо так, його перейменують на A9.
Бренд із Інгольштадта оновлює свою номенклатуру, переміщуючи всі автомобілі з ДВЗ на непарні номери, а електромобілі - на парні. Саме тому старий A4 поступився місцем новому A5. Наступне покоління A6 з бензиновими та дизельними двигунами стане A7. Це дозволить Audi запустити повністю електричний A6, а менший A4 без двигунів внутрішнього згоряння з'явиться пізніше цього десятиліття, ймовірно, після виходу великого A8 EV.
Справжні вихлопні труби не будуть довго затримуватись. Якщо не було змін у планах, Audi все ще планує повністю перейти на електромобілі до 2033 року. Виробництво автомобілів з ДВЗ може тривати в Китаї в залежності від місцевого попиту.