Патенти Honda нагадують про можливе повернення SUV Element
Хоча вигляд Honda Element з його прямими лініями і великими пластиковими деталями може здаватися незвичним, його квадратний і авантюрний дизайн був на часі. Попри те, що модель існувала лише одне покоління (2003-2011), вона здобула вірних прихильників, які залишаються лояльними навіть через десятиліття після зупинки виробництва.
Ми вважаємо, що розвиток електричних силових установок може стати ідеальною нагодою для відродження Element. А два нові патенти від Honda натякають на те, що автовиробник можливо розглядає цей варіант.
Патенти були подані до Бюро патентів і торгових марок США у грудні 2022 року та опубліковані 27 червня цього року. Один з патентів описує кемперний додаток, що кріпиться до задньої частини та даху автомобіля і має серію розширюваних секцій, які приблизно подвоюють розмір автомобіля.
Хоча кемпер виглядає привабливо і практично, нашу увагу більше привернув сам автомобіль, до якого він прикріплений — квадратний позашляховик з високим дорожнім просвітом. Прямокутна форма нагадує Element, а найбільше схожість виявляється в дверях з меншою задньою дверкою, яка відкривається в протилежному напрямку від передньої. Ця конструкція і дверні ручки, що зливаються в овальну оболонку, прямо нагадують двері типу "coach" у Element.
Другий патент описує регульовану перегородку для вантажів, яку зображено у компактному пікапі, який можна уявити як конкурента Ford Maverick та Hyundai Santa Cruz. Перегородка може встановлюватися в двох положеннях, щоб змінити довжину вантажного відділення. Honda навіть передбачає, що дах можна розширити, коли перегородка знаходиться у найдальшому положенні, забезпечуючи більше внутрішнього простору. Хоча цей пікап не настільки явно нагадує Element, він має квадратний, міцний вигляд з передньою стійкою, що простягається вгору і назад у стійку, яка окремо стоїть від кабіни на задній частині.
На жаль, ймовірно, що дизайни, представлені у цих патентах, ніколи не дійдуть до виробництва, як для автомобілів, так і для кемперного та роздільного винаходів. Автовиробники часто подають патенти, які викликають наш інтерес, але не призначені для масового виробництва, як, наприклад, захоплюючий купе Cadillac з 2017 року, який виявився внутрішнім дослідженням дизайну. Проте ми все ж таки сподіваємося, що Honda хоча б розглядає можливість випуску нового Element або подібного автомобіля для активного способу життя.