1985 Ferrari Testarossa Koenig Specials Competition II: кращий вибір на Bring a Trailer

1985 Ferrari Testarossa Koenig Specials Competition II: кращий вибір на Bring a Trailer
Авто Новини

Можна вважати, що середньодвигунний суперкар з плоским 12-циліндровим двигуном з Маранелло був вершиною екзотики у 1980-х роках. Але не для Віллі Кеніга. Він прагнув до надмірностей, відкривши свою майстерню в Мюнхені у 1977 році і почав перетворювати Ferrari на неймовірно потужні машини з екстравагантним дизайном та турбокомпресорами. Він назвав свої творіння Koenig Specials, змінивши написання свого прізвища, щоб відрізнити себе від місцевого дилера Ferrari. Тепер у вас є можливість придбати одне з його найвидатніших творінь.

Це 1985 Ferrari Testarossa Koenig Specials Competition Evolution II. Після модифікацій, завершених у 1986 році, двигун цього автомобіля об'ємом 4.9 літра з двома турбокомпресорами видавав неймовірні 1000 кінських сил, що значно більше, ніж стандартна Testarossa та навіть сучасний Porsche 959 разом узяті.

Вражаюче! Koenig Specials завжди були відомі поєднанням шаленої потужності з вражаючим дизайном. Обвіс на цій Testarossa був створений Вітторіо Стросеком, учнем одного з найексцентричніших автомобільних дизайнерів Луїджі Колані. Стросек замінив характерні бічні "зябра" Testarossa на великі повітрозабірники для охолодження інтеркулерів турбодвигуна.

1985 Ferrari Testarossa Koenig Specials Competition II: кращий вибір на Bring a Trailer

Testarossa вже є широким автомобілем, але після обробки Koenig вона стала ще ширшою, майже як авіаносець USS Gerald R Ford. 17-дюймові багатокомпонентні колеса оснащені 335-міліметровими шинами ззаду, які були величезними для свого часу, але, можливо, недостатніми для повного використання всіх кінських сил. Пара відполірованих центральних вихлопних труб виступає ззаду, і можна бути впевненим, що вони видають звуки, схожі на артилерійський залп під час перемикання передач на високій швидкості.

Внутрішнє оздоблення також вражає розкішшю, з більшою кількістю шкіри, ніж можна знайти за сценою концерту Рода Стюарта, та чотирьохточковими гоночними ременями безпеки. Між сидіннями знаходиться регулятор тиску для управління потужністю — від легкого хвилювання до повного адреналіну, — а також п’ятиступінчаста механічна коробка передач з класичним важелем перемикання.

Враховуючи все це, важко уявити більш божевільний приклад того, наскільки дикі були європейські тюнери у 1980-х роках. Зазирніть на Bring A Trailer, щоб побачити всю потужність модифікованої Testarossa від Koenig Specials. Такі автомобілі бувають надзвичайно рідкісними і ще більш вражаючими.