
Mercedes-AMG GT63 Pro: ідеальний вибір для треку

Mercedes-AMG GT63 вже славиться своєю швидкістю. Проте, більшість погодиться, що це більше гран-турер, ніж трековий автомобіль. Тут на сцену виходить нова модель GT63 Pro. Вона отримала більше потужності, покращену аеродинаміку та, що найважливіше, додаткове охолодження для двигуна та вдосконалену систему повного приводу.
У моделі 2025 року Mercedes-AMG GT63 Pro додалося 26 кінських сил і 50 Нм крутного моменту у порівнянні з базовою версією. Тепер 4.0-літровий двохтурбінний V-8 видає 603 кінські сили та 850 Нм крутного моменту, що дозволяє автомобілю розганятися до 100 км/год за 3,1 секунди та досягати 200 км/год за 10,9 секунди. Це на півсекунди швидше, ніж звичайний GT63, з максимальною швидкістю у 317 км/год.
Однак, не лише потужність робить GT63 Pro кращим трековим автомобілем. Аеродинаміка та охолодження набагато важливіші, і модель Pro має більше того й іншого. Двигун отримав два нові посилені радіатори, встановлені у передніх арках коліс для підвищення ефективності. Два диференціали та роздавальна коробка також отримали власні радіатори з водяними насосами для підтримки продуктивності системи повного приводу під час тривалих трекових сесій.
Передня частина GT63 Pro була перероблена з більшою кількістю повітряних дефлекторів та більшими повітрозабірниками. Є також активна повітряна панель у носі, яка контролює потік повітря залежно від швидкості та потреб охолодження. Загалом, за даними Mercedes, було усунено 30 кг підйомної сили на передній осі. Більше трюкових повітряних дефлекторів і плавників, встановлених на піддоні, а також великий фіксований спойлер ззаду, додають 15 кг додаткової сили притискання на задній осі.
Pro отримує карбон-керамічні гальма як стандарт. З 42-см дисками і шестипоршневими супортами, це найбільший стандартний керамічний комплект від AMG, який зараз продається. Задні частини дисків зроблені з титану, що знижує непідресорену масу, що є необхідним для цього автомобіля. Також є легкі 21-дюймові ковані колеса, обгорнуті в шини Michelin Pilot Sport 5. Ультра-адгезійні Michelin Pilot Sport Cup 2 Rs доступні без додаткових витрат.
Гідравлічно пов'язана підвіска від AMG є стандартом для Pro. Також є кермо задніх коліс, сидіння AMG Performance bucket та чимала кількість карбону як всередині, так і ззовні. Ми припускаємо, що єдиною опціональною додатковою буде фарба, якщо ви оберете яскравий колір.
2025 Mercedes-AMG GT63 Pro дебютує на Фестивалі швидкості в Гудвуді цього вихідного, а поставки очікуються наступного року. Mercedes не вказує ціну, але ми очікуємо, що вона буде трохи вищою за базову модель, яка починається з $136,050.