Bugatti Tourbillon 2026: новий флагман

Bugatti Tourbillon 2026: новий флагман
Авто Новини

Це не просто оновлений Bugatti Chiron. Хоча він зберігає деякі риси попередника з W-16, новий Tourbillon - це абсолютно новий автомобіль. Він отримав нове монококове шасі, нову підвіску та революційну гібридну силову установку V-16. Представляємо новий флагман Bugatti з потужністю 1800 кінських сил — Tourbillon.

Чутки про двигун виявилися правдивими: це 8,3-літровий монстр, що розганяється до 9500 обертів за хвилину і виробляє 1000 кінських сил без турбонагнітачів. Cosworth взяли участь у створенні цього атмосферного двигуна, який важить лише 555 фунтів, попри значно більші розміри порівняно з W-16. Крутний момент становить 664 фунт-футів, але головна увага приділяється гібридній частині силової установки Tourbillon.

Bugatti Tourbillon

Гібридна система містить два електродвигуни на передній осі та третій на задній осі для приводу задніх коліс. Центрально розташована батарея на 25 кВт-год забезпечує додаткову потужність у 800 кінських сил, доводячи загальну потужність до 1800 кінських сил. Завдяки спеціальним шинам Michelin Pilot Sport Cup 2, Tourbillon розганяється до 100 км/год за лише 2,0 секунди.

Однак це не єдина вражаюча характеристика Tourbillon. При повному газі він досягає швидкості 124 миль на годину за 5 секунд і 186 миль на годину за 10 секунд. Максимальна швидкість у 236 миль на годину досягається менш ніж за 25 секунд, якщо не активований спеціальний ключ швидкості. При активації Tourbillon зберігає заднє крило у зниженому положенні, дозволяючи досягати швидкості 276 миль на годину.

Новий Bugatti не втратив нічого, ставши гібридом, окрім трохи ваги. Незважаючи на батарею та електродвигуни, Tourbillon легший за Chiron. Він може пересуватися містом без використання вражаючого V-16 двигуна, проїжджаючи до 37 миль у режимі електромобіля. Деталі щодо швидкості на електротязі та часу заряджання поки не оголошені. Використовується 800-вольтна система, а Mate Rimac, керівник Bugatti, знає про електроприводи більше, ніж будь-хто.

Bugatti Tourbillon

Колекціонери годинників знають турбійон як механічну частину, що використовується у високоякісних годинниках для підвищення точності. Bugatti бачить свій Tourbillon як велике механічне досконалість. Це стає очевидним, коли відкриваєш електропривідні діедральні двері та бачиш вражаючий аналоговий інтер'єр. Три великі циферблати на кермі показують все: від швидкості до обертів двигуна, рівня пального, температури двигуна і багато іншого. Екранів тут немає.

Прилади спроектовані та виготовлені швейцарськими годинниковими майстрами, і вони фіксуються на рульовій колонці, залишаючись на місці при повороті керма. В центральній консолі розташовані алюмінієві перемикачі, обертові циферблати і єдиний кристалічний важіль, що запускає V-16. Мета цього - надати Tourbillon вічний вигляд, але на верхній частині центральної консолі захований цифровий екран. За командою він обертається, надаючи водієві доступ до Apple CarPlay та інших функцій.

Bugatti Tourbillon

Зовнішній дизайн Tourbillon, безумовно, належить Bugatti. Стиль, схожий на Chiron, включає спеціальний дифузор, що починається відразу за пасажирським салоном, майже прихований від очей. Вентиляційні отвори під фарами направляють повітря до великих бічних впусків. Підкова решітка охолоджує радіатори, збільшуючи притискну силу. Активне заднє крило може підніматися для виконання функції повітряного гальма. Все це встановлено на новій підвісці з багатьма важелями, яка на 45% легша, ніж у Chiron.

Хоча ми бачимо автомобіль вже зараз, нова епоха розпочнеться лише в 2026 році, коли будуть доставлені перші 250 машин. Зараз Tourbillon знаходиться на стадії тестування, тому починайте збирати гроші. Адже стартова ціна Tourbillon становить 3,6 мільйона євро (приблизно 3,9 мільйона доларів за поточним курсом).