
Lancia Ypsilon HF: Відродження легенди ралі

Вперше з 1990-х років, Lancia знову робить крок у сегмент гарячих хетчбеків та ралійних перегонів з новітнім Ypsilon.
Після періоду занепаду, коли бренд переважно представляв перероблені моделі Chrysler та застарілий Ypsilon, Stellantis вирішила оживити колись легендарну марку. Оновлений Ypsilon, подібний до інших хетчбеків Stellantis, таких як Peugeot 208, отримає також спортивну версію HF. Ця модель стане основою для ралійної версії, що означатиме повернення Lancia до автоспорту вперше з 1990-х років.
Новий Ypsilon HF, перший електричний автомобіль Lancia з емблемою HF, забезпечує 237 кінських сил на передні колеса завдяки передньо розташованому електродвигуну, що є значним підвищенням у порівнянні зі 154 кінськими силами стандартної версії. Ця ж силова установка використовується у версії Abarth Fiat 600e, а також у Alfa Romeo Junior Veloce. Lancia заявляє, що HF розганяється з 0 до 100 км/год за вражаючі 5,8 секунди. Акумулятор на 54 кВт·год забезпечує енергію, але запас ходу ймовірно буде меншим від 250 миль стандартного Ypsilon.
HF вирізняється агресивним переднім дизайном з шестикутною чорною панеллю, що має серію вентиляційних отворів та логотип HF з культовим червоним слоном. Нові оригінальні колеса, знижена підвіска та ширша колія повинні покращити керованість. Ypsilon HF з'явиться на європейському ринку у травні 2025 року, і Lancia підтвердила, що інші майбутні моделі — оновлені Gamma та Delta — також отримають версії HF.
Lancia також представила Ypsilon Rally 4 HF, знаменуючи своє повернення до ралі, де бренд здобув славу у 1970-х та 1980-х роках. На відміну від дорожньої версії, Ypsilon Rally 4 HF оснащений внутрішнім згорянням, з турбованим 1,2-літровим трициліндровим двигуном потужністю 209 кінських сил. Потужність передається на передні колеса через п’ятиступінчасту послідовну коробку передач та диференціал з обмеженим ковзанням. HF змагатиметься у категорії FIA Group Rally4, а не у топовому класі Чемпіонату світу з ралі.
Чи вдасться Lancia знову здобути перемоги у Чемпіонаті світу з ралі, покаже час, але впровадження Ypsilon Rally 4 HF демонструє намір бренду повернути собі дух мети та продуктивності. Хоча дорожня версія Ypsilon HF, ймовірно, не буде доступна у Сполучених Штатах, ми з нетерпінням спостерігаємо за відродженням Lancia з Європи.
Вам може зацікавити



