Stellantis висловив рішучий протест проти введення тарифів на китайські електромобілі

Stellantis висловив рішучий протест проти введення тарифів на китайські електромобілі
Авто Новини
Він вважає, що такі тарифи не вирішать основного питання конкурентоспроможності витрат, а натомість призведуть до інфляції та соціальних наслідків у регіонах, які їх запроваджують. Таварес стверджує, що тарифи не підштовхнуть західних автовиробників до реструктуризації та підвищення конкурентоспроможності, а скоріше слугуватимуть тимчасовим щитом, який не вирішить основних проблем, що постають перед китайськими виробниками, які наразі мають 30% перевагу у витратах.

Таварес описує поточний період як "дарвінівську" фазу для європейської автомобільної промисловості, підкреслюючи інтенсивну конкуренцію і необхідність значної адаптації та реструктуризації. Він підкреслює, що цей період буде складним не лише для автовиробників, але й для дилерів та постачальників. Незважаючи на потенційні труднощі, він підкреслює важливість прямого протистояння конкуренції, а не покладання на протекціоністські заходи.

Stellantis, материнська компанія кількох великих автомобільних брендів, включаючи Peugeot, Fiat і Chrysler, готується конкурувати з китайськими виробниками електромобілів на різних світових ринках, а не тільки в Європі. Таварес зазначає, що китайські автовиробники швидко завойовують частку ринку в Європі, прогнозуючи продажі в 1,5 мільйона автомобілів і частку ринку в 10%. Він попереджає, що без прямої конкуренції це може призвести до проблеми надлишку виробничих потужностей на ринку.

Загалом, Таварес виступає за стратегію інновацій та ефективності, щоб відповісти на виклики китайських конкурентів, а не покладатися на тарифи, які, на його думку, в кінцевому підсумку будуть згубними для західної автомобільної промисловості.