Покупка, продажа новых и б/у автомобилей по всей Украине!
Сообщение
Произошла ошибка

Прототип Mercedes-AMG CLE 63 вказує на різноманітність силових агрегатів

Після випуску CLE 53 у минулому році, Mercedes-AMG готується до презентації ще більш захоплюючого витвору. Під час останніх випробувань був помічений прототип без зарядного порту, що викликало цікаві питання. Відсутність зарядного порту привертає увагу, особливо з огляду на попередні фотографії, що підтверджують його наявність на моделі CLE 63 S E Performance, яка чітко вирізнялася праворуч на задньому бампері. Крім того, прототип відрізняється від старіших версій CLE 53 чітко вираженою квадратною вихлопною системою з чотирма вихлопними трубами.

Ці спостереження породжують припущення про можливість наявності подвійної силової установки у CLE 63. Цей сценарій не новий, оскільки відомо про існування моделі SL у версіях 63 і 63 S E Performance. Перший має 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом, що виробляє 577 к.с. і 590 фунт-фут крутного моменту, тоді як другий об'єднує в собі V8 з подвійним турбонаддувом та заднім електромотором і батареєю ємністю 6,1 кВт-год, що надає родстеру вражаючі 805 к.с. і 1047 фунт-фут крутного моменту. Проте, ймовірно, CLE 63 S E Performance не досягне таких показників, оскільки він ймовірно буде аналогічним C 63 S E Performance, який має 671 к.с. і 752 фунт-фут крутного моменту. Враховуючи, що CLE 53 має рядну "шістку", існують припущення, що CLE 63 може слідувати прикладу E63 S E Performance, можливо, перевищуючи 700 к.с.

Прототип Mercedes-AMG CLE 63 вказує на різноманітність силових агрегатів

Тим не менш, цей прототип не відповідає характеристикам плагін-гібрида, якщо тільки зарядний порт не був навмисно прихований. Такий сценарій здається малоймовірним, особливо з огляду на чутки про можливий V8 для моделей C63 і E63. Хоча інсайдери відкидають це припущення, можливо, між C і E був пропущений натяк.

Незалежно від невідомих планів Mercedes, прототип демонструє агресивний фасад з панамською решіткою радіатора і спортивними повітрозабірниками, доповнений вентиляційними отворами передніх крил, помітним заднім спойлером і легкими колісними дисками, підкріплені ефективною гальмівною системою.

Прототип Mercedes-AMG CLE 63 вказує на різноманітність силових агрегатів

Назад к новостям Следующая новость
Читайте также
Нашли ошибку?
Сообщение об ошибке