Hyundai i30 N, можливо, добіг кінця свого шляху
27 марта, 2024
Серез змін входять решітки радіатора та бампера, а також стандартні світлодіодні фари та вдосконалену технологію допомоги водієві.
Хоча відхід i30 N, як і його побратима i20 N, сигналізує про перехід Hyundai на електромобілі, це не означає кінець для звичайного i30. Ця модель зазнала скромного оновлення, щоб зберегти жвавість.
Кожен варіант i30 - хетч, фастбек чи універсал - виграє від цього невеликого макіяжу. Зміни включають в себе оновлену решітку радіатора та корпуси протитуманних фар в ледь помітно зміненій формі переднього бампера. Крім того, нові 16-дюймові колісні диски, стандартне світлодіодне освітлення та вибір свіжих кольорів вдихають нове життя в модельний ряд. Хетчбеки та універсали також отримали хромовану вставку на задньому бампері, що додає їм стилю.
Інтер'єр оновленого i30 зазнав декількох змін. З'явилися три нові варіанти оббивки сидінь, а також стандартна 4,2-дюймова цифрова РК-панель приладів. Її можна оновити до більш широкого 10,25-дюймового дисплея. Сучасні функції, такі як порти USB-C, бездротове оновлення карт та передові технології допомоги водієві, роблять водіння ще комфортнішим. До стандартних функцій безпеки належить система запобігання зіткненням переднім ходом, а додаткові опції, такі як монітор дорожнього руху на перехрестях та асистент водіння на шосе, забезпечують додатковий спокій.
Хоча хот-хетч i30 N знятий з виробництва, ентузіасти все ще можуть вибрати комплектацію N Line для більш спортивного вигляду. Вона має спеціальний обвіс кузова, темні металеві акценти на бамперах, нові бічні спідниці та 17- або 18-дюймові колісні диски на вибір. У салоні шкіряна та замшева оббивка з червоною прострочкою створює атмосферу, натхненну спортивними досягненнями.
Вибір двигунів для i30 може трохи розчарувати ентузіастів продуктивності після зняття з виробництва потужного N-варіанта. Зараз доступні 1,0-літровий трициліндровий та 1,5-літровий чотирициліндровий двигуни, обидва оснащені 48-вольтовою м'якою гібридною системою і видають 118 к.с. та 157 к.с. відповідно.
Європейські покупці все ще можуть обирати між механічною та автоматичною коробкою передач, коли оновлені моделі i30 вирушать на дороги з заводу Hyundai в Чеській Республіці наступного місяця.