
Peugeot E-5008 2025 року пропонує те, чого бракує потужній Tesla Model Y

Авто Новини
20 березня 2024
Крім того, E-5008 пропонує гібридну силову установку з моменту запуску. Незважаючи на те, що Tesla Model Y домінує в європейських чартах продажів нових автомобілів, їй бракує важливої характеристики: можливості вмістити сім пасажирів, і саме цю прогалину Peugeot прагне заповнити своїм E-5008. Європейські покупці вже давно не можуть замовити Model Y з опцією третього ряду - прогалину, яку Peugeot сподівається заповнити своєю новою пропозицією.

Відрізняючись не тільки функціональністю, але і від свого меншого брата, E-3008, E-5008 вирізняється тим, що в стандартній комплектації має сім сидінь. Використовуючи ту ж платформу і технологію електромобіля (EV), що і E-3008, Peugeot вирішив одночасно представити і E-5008, і його аналог з двигуном внутрішнього згоряння, 5008.
Подовження колісної бази до 114,2 дюймів і вертикальне заднє скло дозволяє додати третій ряд сидінь. Однак, навіть з таким розширенням, простір для багажу залишається обмеженим, коли всі сидіння задіяні. Тим не менш, складання задніх сидінь значно збільшує вантажопідйомність, перевершуючи аналогічний показник E-3008.

Під капотом E-5008 повторює лінійку E-3008, починаючи з одномоторного передньопривідного варіанту потужністю 211 к.с., який пропонує 311 миль запасу ходу від батареї ємністю 73 кВт/год. Покупці, яким потрібен більший запас ходу, можуть обрати конфігурацію з батареєю більшої ємності. Топова модель Electric 320 може похвалитися комбінованою потужністю 316 кінських сил, з додатковим електродвигуном, що живить задню вісь. Однак додаткова вага зменшує запас ходу до рівня початкового варіанту.
Зарядний пристрій має швидкість зарядки 160 кВт постійного струму, що забезпечує швидку зарядку для власників. Всередині E-5008 є дзеркальним відображенням свого меншого побратима, пропонуючи фірмовий дисплей Peugeot i-Cockpit та різноманітні зручності на всіх рівнях комплектації.

Хоча деталі ціни ще не розголошуються, очікується, що базова версія ICE 5008 коштуватиме трохи менше 40 тис. фунтів стерлінгів, а версія EV початкового рівня оцінюється приблизно в 50 тис. фунтів стерлінгів. Незважаючи на вищу вартість, E-5008, що має сім сидінь, може стати переконливою альтернативою Tesla Model Y, якій наразі бракує цієї функції в її європейських версіях.

Відрізняючись не тільки функціональністю, але і від свого меншого брата, E-3008, E-5008 вирізняється тим, що в стандартній комплектації має сім сидінь. Використовуючи ту ж платформу і технологію електромобіля (EV), що і E-3008, Peugeot вирішив одночасно представити і E-5008, і його аналог з двигуном внутрішнього згоряння, 5008.
Подовження колісної бази до 114,2 дюймів і вертикальне заднє скло дозволяє додати третій ряд сидінь. Однак, навіть з таким розширенням, простір для багажу залишається обмеженим, коли всі сидіння задіяні. Тим не менш, складання задніх сидінь значно збільшує вантажопідйомність, перевершуючи аналогічний показник E-3008.

Під капотом E-5008 повторює лінійку E-3008, починаючи з одномоторного передньопривідного варіанту потужністю 211 к.с., який пропонує 311 миль запасу ходу від батареї ємністю 73 кВт/год. Покупці, яким потрібен більший запас ходу, можуть обрати конфігурацію з батареєю більшої ємності. Топова модель Electric 320 може похвалитися комбінованою потужністю 316 кінських сил, з додатковим електродвигуном, що живить задню вісь. Однак додаткова вага зменшує запас ходу до рівня початкового варіанту.
Зарядний пристрій має швидкість зарядки 160 кВт постійного струму, що забезпечує швидку зарядку для власників. Всередині E-5008 є дзеркальним відображенням свого меншого побратима, пропонуючи фірмовий дисплей Peugeot i-Cockpit та різноманітні зручності на всіх рівнях комплектації.

Хоча деталі ціни ще не розголошуються, очікується, що базова версія ICE 5008 коштуватиме трохи менше 40 тис. фунтів стерлінгів, а версія EV початкового рівня оцінюється приблизно в 50 тис. фунтів стерлінгів. Незважаючи на вищу вартість, E-5008, що має сім сидінь, може стати переконливою альтернативою Tesla Model Y, якій наразі бракує цієї функції в її європейських версіях.