
Директор Stellantis прагне переграти китайських автовиробників

Китайські автовиробники набирають обертів, і за словами генерального директора Stellantis Карлоса Тавареса, оптимальна стратегія полягає не у створенні торговельних бар'єрів, а в пропозиції високоякісних електромобілів (ЕМ) за конкурентоспроможними цінами. Він зазначає, що такі компанії, як китайський BYD, виробляють ЕМ на 30 відсотків дешевше, ніж їхні західні конкуренти, що становить значний виклик, особливо на європейському ринку.
"Зараз головна загроза — це китайці", — зазначив Таварес під час зустрічі з медіа. Як глобальна компанія, Stellantis усвідомлює необхідність протистояння цим конкурентам на світовому рівні.
Китайські автовиробники розширюють свою присутність на американському континенті, відкриваючи заводи в Мексиці. Це дозволить їм скористатися перевагами угоди USMCA (Угода між США, Мексикою та Канадою) для імпорту своїх автомобілів до США. Мексика ж з радістю приймає як інвестиції, так і нові робочі місця, не збираючись ставити штучні бар'єри для іноземних компаній.
Карлос Таварес не бачить виходу в торгових війнах. Він закликає до чесної конкуренції, де перемагають ті, хто пропонує найпривабливіші продукти за доступними цінами, досягнутими завдяки розумному управлінню витратами.
Співпраця з Leapmotor
Одним із можливих шляхів до успіху в цій конкурентній боротьбі може стати співпраця. Stellantis розглядає можливість виробництва електромобілів на своїх заводах по всьому світу, використовуючи технології свого китайського партнера Leapmotor. Цей підхід може бути особливо ефективним в Європі та інших регіонах, де китайські електромобілі вже починають завойовувати свою частку ринку.