Автомобільні компанії все більше ігнорують мотор-шоу

Автомобільні компанії все більше ігнорують мотор-шоу
Авто Новини
Багато автопроизводителів заявили, що мотор-шоу у Франкфурті в його поточному форматі більше не цікаве. 

Подібні заходи менш актуальні, через що більше компаній відмовляються від них. Сьогодні бренди обговорюють нову концепцію таких заходів, де центром уваги є не кінцевий продукт, а «концепції мобільності».

У Франкфурті представили першого електрокара від бренду Cupra

Великі автопроизводителі частіше критикують організаторів мотор-шоу у Франкфурті через застарілий формат. Наприклад, фін. директор BMW Ніколя Пітер запевняє, що далі увага виставок переміститься на сторону технологій. У компаніях займуться показом власних розробок у сфері «мобільності майбутнього», при цьому роль автомобілів – це додаток до різних сервісів.

У 2019-му Франкфуртське мотор-шоу не досчиталося таких світових брендів, як Nissan, Aston Martin, Ferrari, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Infiniti, Mazda, Mitsubishi, Rolls-Royce, Subaru, Suzuki, Toyota, а також Volvo.

Електричний Jaguar XJ анонсований у Франкфурті