
В BMW впевнені, що дизелям залишилося жити не більше 20 років

Авто Новини
28 червня 2019
Баварці розповіли про свої плани щодо майбутньої електрифікації власних авто.
До 2025 року компанія хоче довести частку «зелених» машин до 20% від загальних обсягів продажів. Але баварці визнають, що через країни з поганою інфраструктурою, життя двигунів внутрішнього згоряння не закінчиться в наступні десятиліття.
Новенький хетч BMW проходить швидкісні тести на «Північному кільці»
Клаус Фрьоліх, член ради директорів BMW Group, в бесіді з виданням Automotive News розповів, що машини з бензиновими агрегатами проживуть ще 30 років, а дизельні двигуни - не більше 20 років.
Популяризація електрокарів сповільнюється через країни з поганою мережею зарядних станцій (це Росія, частина Китаю та Близького Сходу). В Європі більше надають перевагу підключеним гібридам, в США – стовідсотковим електромобілям.
BMW 1-Series більше розсекретилася
До слова, в найближчі роки компанія відмовиться від 3-циліндрового дизеля об'ємом 1.5 л через посилені екостандарти в Європі. Пропаде і 400-сильний 6-циліндровий дизель на 4 турбіни, який буде замінений на такий же мотор, але з 3 турбінами. Проведуть операцію і з бензиновим V12 6.6 л через його економічну невигідність.
До 2025 року компанія хоче довести частку «зелених» машин до 20% від загальних обсягів продажів. Але баварці визнають, що через країни з поганою інфраструктурою, життя двигунів внутрішнього згоряння не закінчиться в наступні десятиліття.
Новенький хетч BMW проходить швидкісні тести на «Північному кільці»
Клаус Фрьоліх, член ради директорів BMW Group, в бесіді з виданням Automotive News розповів, що машини з бензиновими агрегатами проживуть ще 30 років, а дизельні двигуни - не більше 20 років.
Популяризація електрокарів сповільнюється через країни з поганою мережею зарядних станцій (це Росія, частина Китаю та Близького Сходу). В Європі більше надають перевагу підключеним гібридам, в США – стовідсотковим електромобілям.
BMW 1-Series більше розсекретилася
До слова, в найближчі роки компанія відмовиться від 3-циліндрового дизеля об'ємом 1.5 л через посилені екостандарти в Європі. Пропаде і 400-сильний 6-циліндровий дизель на 4 турбіни, який буде замінений на такий же мотор, але з 3 турбінами. Проведуть операцію і з бензиновим V12 6.6 л через його економічну невигідність.