
Citroen буде намагатися покращити продажі седана C4 за рахунок його оновлення

Авто Новини
12 березня 2019
Інтернетом пролетіли фото ново оновленого седана для ринку Китаю. З новим рестайлінгом авто покращилося в салоні.
У 2016 році Citroen показала C4 з іншим зовнішнім дизайном. Тоді седан обзавівся новою радіаторною решіткою, бамперами, фарами та задніми ліхтарями. У салоні нічого не змінювалося, майже. Поточне оновлення зовсім інше – зовнішність не змінилася, а салон перероблений. Додамо, що в Китаї авто іменується як C4L.
У моделі з'явилася новенька панель спереду, центральні дефлектори обдува з відсутнім «горбом», а між ними розташувалася кнопка аварійної служби. Дверні карти аналогічно змінилися, як і блок управління «кліматом». 4-спицевий кермо поступився 3-спицевому, а дисплей мультимедіа вийшов більшим. Саму мультимедію оснастили управлінням голосом. Якщо брати інтер'єр в цілому, то він тепер 2-колірний.
Двигуни не змінювалися: китайський седан має бензинові турбо V3 THP 1.2 л на 136 л.с. і «турбочетвірку» THP 1.6 л на 167 л.с. Першому двигуну дається 5-ступінчаста МКП або 6-ступінчаста АКП, а другому – АКП на 6 ступенів.
Поточний седан у Китаї провалився з тріском, так як за минулий рік у країні продали тільки 830 авто, що в 7 разів менше результатів 2017-го.
Citroen C4 Picasso отримав нове ім'я та «автомат» на 8 ступенів

У 2016 році Citroen показала C4 з іншим зовнішнім дизайном. Тоді седан обзавівся новою радіаторною решіткою, бамперами, фарами та задніми ліхтарями. У салоні нічого не змінювалося, майже. Поточне оновлення зовсім інше – зовнішність не змінилася, а салон перероблений. Додамо, що в Китаї авто іменується як C4L.
У моделі з'явилася новенька панель спереду, центральні дефлектори обдува з відсутнім «горбом», а між ними розташувалася кнопка аварійної служби. Дверні карти аналогічно змінилися, як і блок управління «кліматом». 4-спицевий кермо поступився 3-спицевому, а дисплей мультимедіа вийшов більшим. Саму мультимедію оснастили управлінням голосом. Якщо брати інтер'єр в цілому, то він тепер 2-колірний.
Двигуни не змінювалися: китайський седан має бензинові турбо V3 THP 1.2 л на 136 л.с. і «турбочетвірку» THP 1.6 л на 167 л.с. Першому двигуну дається 5-ступінчаста МКП або 6-ступінчаста АКП, а другому – АКП на 6 ступенів.
Поточний седан у Китаї провалився з тріском, так як за минулий рік у країні продали тільки 830 авто, що в 7 разів менше результатів 2017-го.
Citroen C4 Picasso отримав нове ім'я та «автомат» на 8 ступенів

