У Пекіні дебютували купе та родстер Audi TT RS

У Пекіні дебютували купе та родстер Audi TT RS
Авто Новини

Auto China 2016 подарувала нам нові німецькі автомобілі від компанії «Ауді».

Дебютували нові Audi TT RS Coupé та Audi TT RS Roadster. Також відбулася презентація подовженої A4 та прототипу, створеного за кресленнями моделі Q3.

Audi TT RS в обох кузовах має алюмінієвий 5-циліндровий мотор 2.5 на 400 «коней». Піковий крутний момент становить 480 Нм у діапазоні 1 700-5 800 об/хв.

Для двигунів підготовлена 7-ступінчаста РТ S tronic з 2-ма зчепленнями. Повнопривідний Audi TT RS Coupé розганяється до «сотні» за 3,7 с, а Audi TT RS Roadster – за 3,9 с. Максимально автомобіль розганяється до 250 км/год, а доплативши, відмітку можна збільшити до 280 км/год.

Новинкам надали спортивне шасі, яке покращує керованість купе з родстером. З'явилася і технологія OLED (органічні світлодіоди), доступна у вигляді опції. В Audi TT RS є технологія вибору режимів функціонування управління електронікою Audi drive select, активна вихлопна система, диски на 19 дюймів, сталеві гальма, світлодіодна оптика спереду і ззаду та повністю цифрова «приборка» virtual cockpit, де присутній RS-режим роботи.

RS-лінійки обох авто обзавелися новеньким багатофункціональним кермом, де з'явилися кнопки управління мультимедіа з приладової панелі, а також клавіші для запуску роботи мотора і вибору режимів функціонування електронікою drive select.

В продажу Audi TT RS на прилавках Європи з'явиться восени. Вартість купе досягне мінімум 66 400 євро, а родстер буде коштувати від 69 200 євро.

Ще на Auto China 2016 німці показали новенький Audi A4 L, призначений для Китаю. Автомобіль в довжину виріс до 4810 мм, а колісна база склала 2910 мм. В рух авто приводиться двома 2,0-літровими 190- і 252-сильними силовими агрегатами.

Останній представник на виставці від «Ауді» - connected mobility concept. Задній бампер автомобіля має інтегрований багатофункціональний лонгборд на 1050 мм. Інтелектуальна система розповість водієві про найкращий шлях руху, посилаючись на облік інформації з трафіку в реальному часі.