600-сильний VW Beetle: класичний «Жук» отримав неймовірну електричну модернізацію
Цей проект, що отримав назву Knepper 1303 RS-E, поєднав у собі класичний дизайн та сучасну електричну тягу, перетворивши «Жука» на справжнього монстра потужністю 601 кінська сила.
Замість традиційного повітряного двигуна встановили сучасний електродвигун трифазного типу, що дозволяє заднім колесам розганяти автомобіль з крутним моментом у 518 фунт-футів. На звичайних дорогах потужність обмежена до ~200 к.с. через вимоги безпеки, але на треку ці показники дозволяють авто демонструвати шалений прискорення та динаміку.
Проект почався з «Жука» 1975 року, знайденого на металобрухті. Майже всі компоненти були замінені або перероблені: кузов оновили та пофарбували у насичений відтінок, розширили арки з карбону та додали аеродинамічні елементи для стабільності на швидкості.
Підвіска практично вся запозичена з Porsche 944, зі складовими від KW, Bilstein і Kerscher. Гальма – від Porsche 944 Turbo S, а на колеса поставили високоефективні шини Toyo, що дозволяють максимально використовувати потужність.
Живлення електродвигуна забезпечують 17 батарейних модулів від Porsche Taycan, а мотор отримано зі Tesla Model S Performance з модифікаціями під конкретний проєкт. За рахунок такої установки авто здатне розганятися до 100 км/год приблизно за 2,9 секунди.
У салоні зберегли більшість класичних елементів, але замість механічної коробки та зчеплення зʼявився цифровий пульт управління електротягою. Комфорт забезпечують спортивні сидіння від BMW 2002, а сучасні технології додають зручності під час поїздок.
Цей проект демонструє, як можна поєднати ретро-естетику з передовими електричними технологіями, створивши унікальний і потужний електричний Beetle, який водночас придатний і для щоденного користування, і для спортивних випробувань.