
Mazda підтвердила розробку нового RX‑7 з гібридною роторною установкою: дебют очікується до 2027 року

Основу силової установки становитиме комбінація електромотора та двохроторного двигуна нового покоління, який здатен працювати як генератор або як основне джерело тяги. Очікувана потужність — близько 365 к.с., привід — на задні колеса.
Роторний двигун матиме змогу використовувати бензин, водень або інші альтернативні види пального, що дозволяє Mazda зберегти характер моделі RX, одночасно відповідаючи сучасним екологічним вимогам.
Розробкою роторного блоку займається спеціально створена команда з понад 30 інженерів, а технічне керівництво Mazda вже заявило про наближення моделі до серійного виробництва. Вихід новинки очікується у 2026–2027 роках, із ціною на рівні $50 000.
Новий спорткар стане окремою моделлю, не пов’язаною з Miata: більшим, потужнішим і більш технологічним. Таким чином, Mazda не просто повертає культовий RX‑7, а й адаптує його до нових реалій — зі збереженням спортивного духу та фірмової динаміки Zoom‑Zoom.