
Ford визнає: водіям більше не цікаві ДВЗ

На думку представників бренду, це різко контрастує з ситуацією 30 років тому, коли саме двигун був головною причиною придбати автомобіль. Сьогодні покупці все частіше орієнтуються на дизайн, практичність і новітні технології — особливо у сегменті кросоверів.
Ще один чинник змін — екологічні норми. Вони змусили автовиробників відмовитися від великого вибору бензинових двигунів. Наприклад, деякі спортивні модифікації Ford, зокрема з V8, втрачають популярність через високі викиди CO₂ і податкові обмеження.
Компанія визнає, що майбутнє — за електрифікацією. До 2035 року в Європі дозволять продавати лише нові автомобілі з нульовими викидами. Проте повністю відмовлятись від ДВЗ Ford поки не поспішає — у бренду ще є прихильники традиційного водіння, і для них залишаються варіанти гібридів або нових рішень, як-от синтетичне паливо чи водень.
Загалом, Ford відображає глобальну трансформацію автомобільної індустрії: "серце" авто тепер — не під капотом, а в інтерфейсі.