Volkswagen робить ставку на седан, незважаючи на популярність кросоверів

Volkswagen робить ставку на седан, незважаючи на популярність кросоверів
Авто Новини

Хоча Volkswagen відомий як виробник "народного автомобіля", важко не здивуватись: компанія більше не пропонує жодного бензинового седана у Європі. Проте класичний кузов не зник із глобальної лінійки бренду. Наприклад, у США все ще можна придбати Jetta, а для Південної Америки випускають менший Virtus. Китайський ринок вирізняється особливою любов’ю до седанів — тут їхній вибір залишається доволі широким.

Поки європейцям пропонують лише Passat у кузові універсал, китайці отримали варіант Passat Pro у формі седана. Якщо він здається надто великим, то на сцену виходить Lavida Pro — компактна модель, що нещодавно пройшла сертифікаційні процедури в місцевому міністерстві. Зовні вона нагадує класичний VW із початку 2000-х, щоправда, з актуальними оновленнями: приховані ручки дверей, об’єднані задні ліхтарі, блискучі чорні деталі та вузькі фари.

Цей седан створений у межах спільного проєкту SAIC-VW. Його дизайн не можна назвати захопливим, однак варто оцінити, що це не черговий SUV. Завдяки підвищеному кліренсу модель дещо нагадує Volvo S60 Cross Country. Як і її попередник, Lavida Pro залишається звичайним і зручним сімейним автомобілем без зайвих експериментів.

Під капотом — 1,5-літровий турбований бензиновий двигун потужністю 109 к.с., який працює в парі з автоматичною коробкою передач і передає тягу на передні колеса. Загальна довжина авто — 4,72 метра, тобто майже як у Jetta. Основа — добре знайома платформа MQB, а маса становить приблизно 1 320 кг. У документах вказано, що VW не прагне до розкоші: автомобіль комплектуватимуть 15- або 16-дюймовими колесами.

Чи була б така модель актуальною в Європі? Навряд чи. У цьому сегменті вже давно і стабільно тримається Skoda Octavia. Тож, схоже, Lavida Pro залишиться суто для Китаю. Проте хотілося б, щоб у лінійці VW знову з’явилась альтернатива після зняття з виробництва седанів Passat та Arteon. Так, електричний ID.7 уже існує, але електрокари — це не вибір для всіх.