
Наступна Mazda Miata отримає більший мотор — і механіка залишиться

Попри десятирічну історію поточної версії ND, інтерес до неї не згасає. На відміну від багатьох інших моделей, Miata вдалося уникнути типових змін — збільшення габаритів, ваги та перехід на автомат. Mazda зберігає дух класики і готує легший і динамічніший автомобіль.
Масаші Накаяма, який очолює дизайнерський підрозділ компанії, поділився баченням: нова Miata повинна залишитись максимально легкою. Ідеальна вага — менше тонни. Як приклад він навів японську спецверсію 990S, яка важить 990 кг, але має компактний 1,5-літровий мотор, відсутній на інших ринках.
Простору в салоні, схоже, більше не стане — інженери мають намір зберегти компактність авто. Загальна довжина залишиться в межах чотирьох метрів, як і в актуальній версії ND.
А от під капотом з’явиться новинка. За словами технічного директора Ryuichi Umeshita, Miata залишиться без турбіни. Замість неї — новий атмосферний двигун Skyactiv-Z на 2,5 літра. Він прийде на зміну попереднім 1.5 і 2.0 Skyactiv-G. Деталей поки небагато, але Umeshita запевняє, що мотор буде одночасно потужним і економним.
Сьогоднішня Miata має максимум 181 к.с., хоча в Японії вже є версія на 197 к.с. За словами представника Mazda, зменшення об’єму двигуна до 2.0 для використання сучасного принципу згоряння "lambda one" призвело б до втрати потужності. Саме тому було вирішено перейти на 2,5-літровий мотор, спроєктований з нуля.
Технологія "λ" (лямбда) стосується балансу повітря та пального — коли співвідношення ідеальне, двигун працює з максимальною ефективністю, менше забруднює повітря й економніше споживає паливо.
Ще одна добра новина — новий двигун буде працювати в парі з механічною коробкою. У час, коли все більше авто переходять на автомат через вимоги безпеки та електронні помічники, Mazda тримає курс на задоволення від кермування. Зчеплення залишиться, а значить — і драйв теж.