
Kia готує нові електрофургони PV7 та PV9 — вихід заплановано на 2027 і 2029 роки

Моделі орієнтовані насамперед на європейський та корейський ринки, де виробник планує реалізувати 250 тисяч електрофургонів до 2030 року. Хоча виробництво зосереджене в Південній Кореї, Kia також залучатиме партнерів з локальних компаній для адаптації машин під потреби різних регіонів.
Як і у випадку з PV5, нові моделі отримають платформу, спеціально створену для електротранспорту, та збережуть модульність, що дозволяє легко змінювати конфігурацію. Це означає широкий спектр варіантів — від пасажирських і вантажних версій до спеціалізованих моделей.
На прикладі PV5 можна побачити, наскільки гнучкою є ця концепція: окрім базових кузовів, передбачені варіанти для бізнесу преміум-рівня, компактні кемпери, фургони для екіпажу, відкриті платформи та рефрижератори.
Також на горизонті — новий пікап Tasman, вихід якого запланований у таких країнах, як Австралія, Корея та на Близькому Сході. Після нього з’явиться ще один пікап, вже повністю електричний, спеціально розроблений для північноамериканського ринку. Його створюють з урахуванням високих вимог до простору в салоні, передових технологій і здатності буксирувати важкі причепи.
Ця модель навряд чи потрапить на європейський ринок, оскільки основний фокус — США та Канада. Тут Kia сподівається зайняти до 7% сегменту серед електричних пікапів.