
Гібриди Bentley стали менш потужними, але динаміки їм не бракує

Головна зміна — в бензиновому моторі. У версіях Speed із Ultra Performance Hybrid бензиновий двигун видає 592 к.с., а електромотор додає ще 187. У новій конфігурації електрична частина залишилась такою ж, а ось V8 переналаштували, і тепер він розвиває 512 к.с. Крутний момент також зменшився — з 590 до 568 фунт-футів. Ємність батареї не змінилась — 25,9 кВт·год.
Попри зменшення потужності, нові модифікації залишаються напрочуд швидкими. Continental GT у кузові купе набирає 60 миль/год (96 км/год) за 3,5 секунди. Кабріолет дещо повільніший — 3,8 секунди, що на пів секунди довше за версію Speed. Проте електричний пробіг трохи зріс: 53 милі (85 км) для купе і 51 миля (82 км) для відкритої версії. Flying Spur показує ті самі 3,8 секунди до 60 миль/год, а на електриці долає до 50 миль (80 км).
Новий гібрид доступний у базовій версії та виконанні Azure. Тим часом Mulliner і Speed залишаються з потужнішою Ultra Performance установкою. Візуально Azure вирізняється світлішими декоративними елементами, особливим оздобленням решітки радіатора, дисків та фірмовими емблемами.
Хоча офіційно про це не згадується, ймовірно, нова версія орієнтована на відповідність новим екологічним вимогам у Європі. І навіть у такому вигляді ці гібриди залишаються швидшими за моделі Speed попереднього покоління.
Continental GT з новою силовою установкою коштує від $265,900. Інформація про вартість Flying Spur поки що відсутня.