
Новий концепт Corvette від Chevy має одну суттєву ваду — відсутність легендарного V8

Минає вже п’ять років від виходу C8 Corvette. Здавалося б, рано думати про наступне покоління, але GM уже демонструє нові варіанти розвитку моделі. Один із таких концептів розробили в новому дизайнерському центрі General Motors у Великій Британії. Це лише одна з кількох експериментальних версій, які компанія представить протягом року.
Зовнішній вигляд авто схожий на транспорт із футуристичних ігор, водночас у ньому легко впізнаються риси класичних Corvette. У дизайні — двері типу "крило чайки" та розділені вікна спереду й ззаду, що перегукується з фірмовим "розщепленим вікном" Corvette Sting Ray 1963 року. Уздовж кузова тягнеться центральна "вісь" — вона не лише конструктивна, а й підтримує систему Apex Vision, яка забезпечує широкий огляд дороги та оточення.
Колеса — 22 дюйми спереду та 23 ззаду. Габарити: висота — 103,4 см, ширина — 218 см, довжина — 467 см. Для порівняння, C8 трохи вищий — 123,4 см, має майже таку ж ширину (217 см з дзеркалами) і довжину — 463 см.
Про силову установку наразі мало що відомо, окрім того, що вона електрична. Це цілком логічно, зважаючи на те, що ще у 2022 році президент GM Марк Ройс заявив про плани створити як гібридний, так і повністю електричний Corvette на базі платформи Ultium. А гендиректорка Мері Барра нещодавно підтвердила, що курс на повну електрифікацію залишається незмінним. І все ж вигляд Corvette без ДВЗ викликає суперечливі відчуття.
У верхній частині концепт зберігає фірмові форми Corvette — скошене заднє скло, впізнавані арки. Натомість нижня частина — це складна аеродинамічна інженерія, розрахована на ефективне керування потоками повітря без спойлерів.
Серед технічних новацій: рельєфне днище, адаптивні аеродинамічні елементи та висувні плавники для режиму треку. Підвіска — типу pushrod, а основа авто — шасі, натхненне гоночними болідами.
Майкл Сімко, який очолює глобальний дизайн GM, підкреслює, що місія подібних студій — виходити за межі звичного виробництва. Вони існують для того, щоб експериментувати, ламати стандарти та пропонувати бачення того, яким може стати транспорт у недалекому майбутньому.
"Хоч ці підрозділи і беруть участь у створенні серійних і концептуальних моделей, основне їхнє завдання — формувати уявлення про мобільність через 5, 10 і навіть 20 років", — зазначає Сімко.
До речі, якщо враховувати цикл розвитку моделей, саме через п’ять років і можна було б очікувати дебют C9.