
Subaru б’є рекорд продажів, а Solterra набирає обертів на 159%

Solterra спочатку не викликала ажіотажу через високу ціну та посередні характеристики, проте ситуація змінилася після зниження вартості на $6 500 для моделі 2025 року.
Це одразу позначилося на попиті – продажі Solterra у березні зросли на 158,7%. Утім, навіть такий ріст не зробив її бестселером: у США минулого місяця продано лише 1 154 одиниці.
Найпопулярнішим автомобілем Subaru, як і раніше, залишається Forester. Оновлений кросовер покращив свої показники на 7,3%, досягнувши 22 570 проданих авто.
На другому місці – Crosstrek, який встановив рекорд для березня: 18 169 реалізованих одиниць, що на 25,1% більше, ніж торік. Популярним залишається і Outback – універсал з повним приводом обрали 17 539 покупців.
Цікаво, що навіть Legacy, який найближчим часом знімають з виробництва, несподівано показав зростання на 53,2%.
Не всім моделям вдалося втримати позиції. Продажі Accent зменшилися на 11,4% (до 4 584 авто), а спортивний WRX потужністю 271 к.с. (202 кВт / 275 PS) втратив 16,2%, опустившись до 1 539 проданих одиниць.
BRZ також зафіксував зростання – на 22,3%, але це дало лише 334 проданих автомобілі. Шкода, адже доступні спортивні моделі заслуговують на більший попит.
Загалом у березні Subaru of America продала 71 478 автомобілів, що на 16,6% більше, ніж у березні 2024 року. Це новий рекорд компанії, що перевершив попереднє досягнення у 70 039 одиниць, зафіксоване у серпні 2019 року.
За перший квартал продажі зросли на 9,1%, досягнувши 166 957 одиниць. Старший віцепрезидент з продажів Subaru of America Трой Постон пояснив успіх стабільною якістю, високим рівнем безпеки та першокласним обслуговуванням.