Stellantis повертає у виробництво двигуни Hemi V8

Stellantis повертає у виробництво двигуни Hemi V8
Авто Новини

Останнім часом у модельних лінійках Dodge, Ram і Jeep бракує одного важливого елемента – двигунів Hemi V8. Хоча 5.7- та 6.2-літрові агрегати продовжують використовуватися в поточних версіях Durango, а Jeep Wrangler 392 оснащений 6.4-літровим мотором, такі популярні моделі, як новий Charger і оновлений 1500, залишилися без цих силових установок. Однак нові повідомлення свідчать, що Stellantis планує випуск нових партій двигунів Hemi V8.

За інформацією Mopar Insiders, компанія готується до виробництва 5.7-, 6.4- і компресорних 6.2-літрових Hemi V8 на заводі Dundee Engine Plant у Мічигані. Ще у грудні з’явилися чутки, що після відставки Карлоса Тавареса чимало людей у Stellantis прагнули зберегти ці мотори у виробничій програмі.

Існує припущення, що саме Таварес був ініціатором відмови від Hemi. Тепер, коли він покинув компанію, легендарний двигун може повернутися на конвеєр. Згідно зі звітом, Stellantis продовжить використовувати архітектуру Gen III, яка з’явилася у 2003 році, а також розглядає можливість випуску варіанта з ще більшим об’ємом.

Занепокоєння щодо суворіших екологічних норм поступово слабшає, оскільки адміністрація президента США Дональда Трампа оголосила про скасування субсидій для електромобілів, перегляд стандартів паливної економічності та послаблення інших регуляцій у автомобільній сфері. Навіть якщо галузь рухатиметься в бік електрифікації та розвитку гібридних технологій, перспектива нового бензинового Dodge із потужним V8 виглядає досить привабливою.

Раніше цього року генеральний директор Ram Тім Куніскіс у розмові з Motor1 заявив, що повернення Hemi не виключене. Однак він пояснив, що це не станеться миттєво, оскільки ці мотори не сумісні з електричною архітектурою нового покоління 1500. Водночас він додав, що це лише питання часу.

Якщо інформація Mopar Insiders підтвердиться, уже в серпні на заводі Dundee можуть запустити виробництво 5.7-літрового Hemi, що дозволить цьому двигуну залишатися на ринку навіть в умовах невизначеності у сфері двигунобудування.