
Renault 5 Turbo 3E: 535-сильний спорткар у формі хот-хетчу (ВІДЕО)

Після успішного повернення Renault 5 у вигляді електромобіля французький бренд зробив ще один крок уперед. Новий 5 Turbo 3E – це 535-сильний (540 к.с.) спортивний автомобіль, створений на честь божевільного ралійного 5 Turbo 80-х. Випуск моделі запланований на 2027 рік.
На перший погляд, Turbo 3E нагадує звичайний передньопривідний Renault 5 EV із розширеними крилами, і багато хто, ймовірно, спробує повторити його вигляд. Проте під стилізованим кузовом ховається повністю нова алюмінієва платформа, а від стандартного хетчбека тут залишилися лише деякі деталі, як-от задні ліхтарі та дзеркала. Вага автомобіля – 1 450 кг, що можна порівняти з VW Golf GTI.
Ззаду встановлено два електромотори, кожен потужністю 200 кВт (268 к.с./272 к.с.). Завдяки спеціальному режиму дрифту та вертикальному ручному гальму у стилі ралі автомобіль зможе виконувати ефектні заноси. Розгін до 100 км/год займає менше ніж 3,5 секунди, що робить його конкурентом Hyundai Ioniq 5 N.
Батарея ємністю 70 кВт∙год, розташована в підлозі, забезпечує запас ходу до 400 км у спокійному режимі. На відміну від звичайного електричного Renault 5, ця версія має 800-вольтову систему, що дозволяє підтримувати зарядку потужністю 350 кВт – від 15 до 80% усього за 15 хвилин.
У порівнянні з базовою моделлю, колісна база двомісного Turbo 3E зросла на 30 мм (до 2 570 мм), а лобове скло змістилося назад, що змінило пропорції автомобіля. Платформу розробляла Alpine, тож є висока ймовірність, що вона стане основою й для нового електричного спорткара A110.
Розширені арки приховують 20-дюймові колеса, які візуально виглядають ще більшими. У задніх крилах є вентиляційні отвори: верхні спрямовують потоки повітря через кузов, а нижні охолоджують гальмівну систему.
Інтер’єр поки що показано лише частково, але відомо, що він отримає шеститочкові ремені безпеки, карбонові панелі, обробку алькантарою та два дисплеї OpenR діагоналлю 10,1 і 10,25 дюйма.
Кузов пофарбований у кольори, що відсилають до лівреї Renault 5 Turbo з Tour de Corse 1982 року, але будуть доступні й інші варіанти – від ретро до сучасних. Передбачено широкі можливості персоналізації.
Ціна Turbo 3E поки залишається загадкою, але очікується, що вона буде на рівні молодших суперкарів. Renault випустить лише 1 980 екземплярів, що символізує рік дебюту ралійної версії. Продажі в США не плануються, однак автомобіль буде доступний у Європі, на Близькому Сході, в Японії та Австралії. Перші поставки заплановані на 2027 рік.
Вам може зацікавити



