
Volvo ES90 2026: електрична потужність до 670 к.с. у форматі седана

Шведський автовиробник презентував свій перший електричний седан. Хоча технічно ES90 – це ліфтбек, його силует і форма кришки багажника зберігають елегантний вигляд класичного седана. Це вже шостий електрокар Volvo, проте лише п’ятий, який з’явиться на ринку США. Як і електричний кросовер EX90, що продається паралельно з бензиновим XC90, новий ES90 доповнить модельний ряд поряд із традиційним S90.
Фронтальна частина авто отримала характерний світловий підпис "Молот Тора", який розмістився по обидва боки широкої, гладкої передньої панелі. Задня частина вирізняється типовим для Volvo дизайном: С-подібні ліхтарі отримали додаткові світлодіоди, що заходять на заднє скло. Лідар, розташований на даху, забезпечує роботу передових систем допомоги водієві. Він дещо виступає над кузовом, але скляний дах дозволяє йому органічно вписатися в загальну стилістику.
Колісна база ES90 становить 3103 мм – трохи більше, ніж у бензинового S90 (3061 мм). Завдяки цьому пасажири отримують більше простору, хоча сам електрокар вкорочений у порівнянні з традиційним седаном (5003 мм проти 5091 мм). Водночас він вищий – 1547 мм проти 1458 мм у бензинової версії. Вага ES90 сягає 2625 кг, тоді як гібридний S90 важить 2115 кг.
Салон виконаний у стилістиці сучасних електромобілів Volvo. Головний елемент – 14,5-дюймовий сенсорний екран, що керує мультимедійною системою та функціями авто. Дисплей орієнтований вертикально та працює на вбудованому програмному забезпеченні від Google. Додатковий 9-дюймовий екран розміщений на рульовій колонці, а найважливіші показники дублюються на проєкційному дисплеї.
Volvo пропонує кілька варіантів інтер’єрного освітлення, а також різні матеріали оздоблення салону на вибір. Усі моделі оснащені панорамним дахом із захистом від ультрафіолету до 99,9%. Крім того, є можливість замовити електрохромне скло, яке змінює рівень прозорості.
Лінійка силових агрегатів включає два варіанти: задньопривідний та повнопривідний, кожен із різними рівнями потужності. Базова версія з одним електромотором видає 329 к.с. і 480 Н·м крутного моменту, розганяючись до 100 км/год за 6,7 секунди. Дводвигунний варіант Twin Motor забезпечує 442 к.с. і 670 Н·м, що скорочує час розгону до 5,3 секунди.
Найпотужніша модифікація Twin Motor Performance оснащена двома електромоторами загальною потужністю 670 к.с. і 862 Н·м. Завдяки цьому авто набирає 100 км/год лише за 3,9 секунди.
Volvo вже відкрила замовлення на ES90 у Європі, а в США модель стане доступною трохи згодом. Інші ринки отримають новинку у 2025–2026 роках.