
Mercedes представляє новий електричний GLC із швидкою зарядкою понад 320 кВт

Mercedes-Benz опублікував офіційні «шпигунські» фото та перші подробиці про GLC з EQ-технологією. Ця модель стане наступником EQC і відіграватиме важливу роль у розвитку електричної лінійки бренду.
Автовиробник не розкрив усіх характеристик, однак наголосив, що GLC встановить «нові стандарти ефективності, динаміки, запасу ходу та швидкості зарядки», зберігаючи комфорт і практичність, добре знайомі власникам GLC. Автомобіль отримає 800-вольтову систему та підтримку надшвидкої зарядки понад 320 кВт, що значно перевищує, наприклад, можливості Cadillac Optiq, який заряджається на потужності до 150 кВт.
GLC також буде оснащений інноваційними батареями зі спеціальною хімічною структурою осередків. Mercedes повідомляє, що в анодах використовується діоксид кремнію у поєднанні з графітом, що забезпечує високу щільність енергії при компактних розмірах та меншій вазі акумуляторів.
Детальні характеристики динаміки поки не розкривають, однак відомо, що задній приводний модуль розроблений повністю силами Mercedes. Повнопривідні версії отримають потужний передній мотор, який може оперативно вмикатися та вимикатися для оптимізації енерговитрат, зберігаючи водночас високу прохідність.
GLC також матиме модернізовану гальмівну систему, що об'єднує підсилювач, головний циліндр і систему стабілізації в компактний модуль. Це забезпечує чітку та передбачувану роботу гальм, а також ефективніше рекуперування енергії, що сприяє збільшенню дальності ходу.
Ще однією особливістю стане тепловий насос, який суттєво знижує енергоспоживання обігріву салону. Він використовує тепло від електромотора, акумулятора та навколишнього середовища, що дозволяє ефективно підтримувати комфортний мікроклімат у будь-яку пору року.