
Концепт Kia EV2 демонструє яскравий і доступний електрокар

Kia невпинно просувається у напрямку електрифікації, готуючи бюджетну модель для широкого ринку. Концепт EV2 дає змогу заглянути в майбутнє – наступну серійну версію, яка дебютуватиме в Європі та ще невизначених регіонах. За дизайном автомобіль знаходиться десь між кутовим хетчбеком і міні-кросовером, з короткими виростами та широким використанням пластикових накладок на кузові.
Компактний електромобіль прикрашений двома фарами, що нагадують кігті, і вертикальними задніми ліхтарями, розташованими по краях кузова. Оскільки це лише концепт, Kia експериментувала, прибравши стовпчики B і замінивши їх дверима з заднім шарніром для полегшення входу і виходу. Проте логічно очікувати, що виробнича версія 2026 року матиме традиційну компоновку з класичними ручками для дверей.
Інтер’єр EV2 оформлено в мінімалістичному стилі, як це зазвичай буває у концептах. Однак південнокорейський виробник навряд чи спростить салон до такої міри у серійній модифікації. Kia, як і Hyundai, залишається серед небагатьох автовиробників, що зберігають фізичні елементи управління у своїх машинах, навіть у футуристичних електрокарах. Подвійна інформаційно-розважальна система вже стала стандартом у новітніх моделях, а оригінальне восьмикутне кермо дозволяє водієві зручно спостерігати за роботою приладової панелі.
Серед функцій, які варто було б побачити у серійній версії, – можливість складання задніх сидінь для розширення простору передніх, що ковзають по рейках. Крім того, концепт оснащено трикутними динаміками, які можна знімати для використання як портативні колонки. До інших зручних рішень належать висувні роздільники багажного відділення, абсолютно рівна підлога та панорамний скляний дах.
Наразі Kia не надає деталей щодо технічних характеристик, оскільки це лише демонстрація дизайну. Проте логічно припустити, що EV2 вийде меншим за EV3 – підкомпактного електрокросовера, розмірами приблизно 4300 мм у довжину, 1850 мм у ширину та 1560 мм у висоту, з колісною базою 2680 мм. Проте, враховуючи, що EV3 орієнтований на ринок Північної Америки, шанси побачити EV2 там можуть бути невисокими.
Також цікаво, що назва EV2 викликає припущення про можливий вихід ще меншої моделі – EV1, яка могла б стати електричним наступником міського Picanto. За словами Kia, EV2 належить до сегмента B, що відкриває можливість доповнити модельний ряд ще більш доступною електромобілем.
Вам може зацікавити



