
Новий концепт BMW відкриває завісу над майбутньою електромобільною 3-серією

Концепт Vision Driving Experience дає змогу заздалегідь оцінити дизайн виробничої моделі та ознайомлює з революційною технологією – "Серцем Радості", яка повинна забезпечити неповторну динаміку керування, властиву BMW.
Очікується, що нова 3-серія BMW невдовзі з’явиться на ринку. Раніше концепт Vision Neue Klasse 2023 року задав тон для наступного покоління автомобіля, яке буде доступне як у традиційних бензинових, так і в електричних версіях, де електромодель, ймовірно, отримає позначення i3. Сьогодні BMW презентує Vision Driving Experience, який демонструє технології, що інтегруватимуться в електричну модель Neue Klasse для збереження легендарних водійських характеристик бренду.
Хоча компанія підкреслює, що концепт не потрапить до масового виробництва у представленому вигляді, зовнішність кузова є еволюційним продовженням Vision Neue Klasse і нагадує витоки наступної 3-серії, проте має кілька відмінних рис. Наприклад, елементи інтегрованих фар і решітки виглядають стрункішими, а у нижній частині переднього бампера з'явився великий отвір, який, ймовірно, слугуватиме для охолодження батарей.
BMW описує цей експериментальний автомобіль як «рухомий випробувальний стенд для технологій приводу та управління динамікою». Центральним елементом є "Серце Радості" – контрольний блок, який одночасно відповідає за управління приводом, гальмуванням, зарядкою, рекуперацією енергії та кермуванням. За словами виробника, кожен електричний представник Neue Klasse, включаючи майбутній електричний кросовер iX3, отримає цю інноваційну технологію.
Цей блок вперше об'єднує функції приводу та керування динамікою в одному пристрої, що є одним із чотирьох ключових компонентів електронної архітектури автомобіля. BMW заявляє, що така інтеграція не тільки зробить водіння ще більш захоплюючим, а й підвищить ефективність та збільшить запас ходу.
Розроблений власними силами, "Серце Радості" працює в тандемі з програмним забезпеченням Dynamic Performance Control, управляючи всіма функціями водіння в режимі реального часу. BMW стверджує, що новий блок обробляє інформацію у 10 разів швидше за попередні версії, забезпечуючи практично миттєву реакцію з затримкою в кілька мілісекунд.
Для демонстрації роботи системи BMW експериментує з колесами, що змінюють колір: зелене світло сигналізує про прискорення, синє – про рекуперацію енергії, а помаранчеве – про використання фрикційного гальмування. Хоча деталі технології поки залишаються невідомими, бренд вже раніше використовував подібні інновації, як, наприклад, у концепті i Vision Dee з технологією «E Ink».
"Серце Радості" стане одним із чотирьох «супермозків», які в майбутньому керуватимуть різними системами BMW, включаючи автоматизоване водіння, клімат-контроль, доступ до автомобіля та освітлення інтер’єру і екстер’єру.
Концепт Vision Driving Experience також розкриває вигляд інтер’єру майбутньої 3-серії EV. У центрі панелі приладів розташовано великий шістькутний дисплей, а по всій ширині автомобіля простягається тонка панель, яка відображає такі дані, як час і швидкість. Цей футуристичний дизайн відсилає до попередніх концептів, зокрема Vision Neue Klasse, Vision Neue Klasse X та Panoramic iDrive, представлених на CES 2025.
BMW підтверджує, що перша модель Neue Klasse розпочне виробництво вже пізніше цього року на заводі в Дебрецені, Угорщина, а нова 3-серія з інтегрованою технологією «Серце Радості» дебютуватиме протягом наступних кількох місяців.
Вам може зацікавити



