Volkswagen презентує доступний електрохетчбек ID.1 за 21 000 доларів, вихід у 2027 році

Volkswagen презентує доступний електрохетчбек ID.1 за 21 000 доларів, вихід у 2027 році
Авто Новини

Першою моделлю стане ID.2, випуск якого заплановано на 2026 рік із стартовою ціною близько 26 000 доларів, а наступним у черзі – ще більш доступний ID.1, який з’явиться в продажах у 2027 році за орієнтовною ціною 21 000 доларів.

Нещодавно компанія оголосила, що її електроседан ID.7, який спочатку планувалося представити в США минулого літа, затримається та, зрештою, не з’явиться на американському ринку. Таким чином, покупцям у Сполучених Штатах залишаться лише моделі ID.4 та ID.Buzz, а плани щодо майбутніх EV для США наразі не визначені. Тим часом у Європі Volkswagen продовжує активно розробляти свої нові електромобілі, і серед них одним із найбільш привабливих проектів є електрохетчбек ID.1.

На заході у Вольфсбурзі Volkswagen представив тизер-ізображення майбутнього ID.1. За його дизайном автомобіль виглядає сучасно та дружньо: фари інтегровані у вузьку прямокутну смугу, що простягається через передню частину, а по центру помітний логотип VW з підсвічуванням на глянцевій чорній панелі. Деталі інтер'єру передньої частини включають прямокутні світлові блоки, розташовані між LED-боками, а один з тизерних відеороликів у Instagram демонструє «моргання» однієї з фар. Тонкі вертикальні LED-світлодіоди, розміщені вздовж країв бампера, додають конструкції ще більшої сучасності.

За планами компанії, концептуальну версію ID.1 представлять вже на початку березня цього року, а виробничу модель планується побачити у продажах у 2027 році. Попередня ціна, орієнтована на рівні 21 000 доларів, може бути дещо переглянута ближче до старту продажів. Водночас, як і інші моделі цієї серії, ID.1, ймовірно, не з’явиться на ринку США.

Новинка розташовується нижче за ID.2, що є еволюцією концепції ID.2all, представленої у 2023 році. Обидві моделі базуватимуться на адаптованій версії платформи MEB. За прогнозами, базова комплектація ID.2 обійдеться приблизно в 26 000 доларів. Окрім цього, Volkswagen нещодавно продемонстрував концепт ID.GTI, який, завдяки схожим дизайнерським рішенням з ID.2all, відкриває нову главу в історії спортивних електромобілів бренду. Проте, як і ID.1, ID.2, швидше за все, залишаться ексклюзивом для європейського ринку.

Окрім розширення лінійки ID, Volkswagen працює над електрифікацією свого легендарного Golf. Незважаючи на те, що поки неясно, чи стане електричний Golf наступником популярного ID.3, нова версія компактного електромобіля буде створена на базі платформи SSP. Ця ж платформа стане основою для електричної версії успішного субкомпактного SUV T-Roc. Для оптимізації виробничих процесів на заводі у Вольфсбурзі компанія планує перенести виробництво бензинового Golf до Мексики.

Хоча на ринку США Volkswagen повільніше впроваджує електромобілі, лінійка ID здобула велику популярність у Європі та інших регіонах світу. Від часу запуску ID.3 компанія продала понад 1,35 мільйона автомобілів під брендом ID, з яких близько 500 000 – саме ID.3. Минулого року глобальні продажі EV склали 383 100 одиниць, а плани Volkswagen включають вихід ще дев’яти нових моделей до 2027 року, серед яких ID.1 та ID.2.