Ram відмовляється від опції великої батареї з довгим запасом ходу для електропікапа 1500 REV

Ram відмовляється від опції великої батареї з довгим запасом ходу для електропікапа 1500 REV
Авто Новини

Попри загальне зростання ринку електромобілів, зараз відбувається значне скорочення деяких його сегментів. Причини цього різні: попит, хоч і зростає, не відповідає оптимістичним прогнозам автовиробників, уряд планує скоротити субсидії на електромобілі, а виробництво традиційних бензинових автомобілів залишається значно прибутковішим. Усе це, ймовірно, призвело до рішення Ram відмовитися від надвеликої батареї з тривалим запасом ходу для електричного пікапа 1500 REV.

Ця батарея дійсно мала вражаючі характеристики. Ємність 229 кВт·год могла забезпечити запас ходу до 500 миль. Завдяки потужному електродвигуну пікап мав видавати 654 кінські сили та 620 фунт-футів крутного моменту, розганятися до 60 миль на годину за 4,4 секунди та буксирувати до 14 000 фунтів. Навіть базова версія з батареєю на 168 кВт·год і запасом ходу 350 миль виглядає дуже гідно.

Ram відмовляється від опції великої батареї з довгим запасом ходу для електропікапа 1500 REV

Однак тепер покупцям доведеться задовольнятися батареєю меншого розміру. Mopar Insiders повідомляє, що Ram надіслала постачальникам лист із проханням припинити розробку компонентів для моделі з акумулятором 229 кВт·год. Водночас робота над стандартною версією 1500 REV триває без змін.

На запит MotorTrend представник Ram не підтвердив, але й не спростував інформацію про лист. Натомість він зазначив, що зміна стосується черговості запуску моделей. Спочатку планувалося, що 1500 REV вийде першим, але тепер у пріоритеті — Ram 1500 Ramcharger із подовженим запасом ходу, який має з’явитися у 2025 році. У нинішніх умовах, враховуючи нестабільність ринку та труднощі, з якими стикається материнська компанія Stellantis, це рішення виглядає логічним.

Ram відмовляється від опції великої батареї з довгим запасом ходу для електропікапа 1500 REV

Проте головною проблемою для Ram може стати не черговість запуску чи конфігурація акумуляторів, а ціна. Колишній CEO Stellantis Карлос Таварес відмовлявся знижувати ціни чи пропонувати значні знижки дилерам у США, що негативно вплинуло на продажі. Зараз керівництво компанії перебрав на себе Тім Куніскіс, який має репутацію відданого ентузіаста автопрому. Водночас Stellantis тепер очолює Джон Елканн. Чи вдасться Ram зробити 1500 REV конкурентоспроможним за ціною — питання залишається відкритим. Час усе розставить по своїх місцях.