Stellantis кидає виклик Bentley

Stellantis кидає виклик Bentley
Авто Новини

Компанія планує підвищити статус DS Automobiles, перетворивши його на аналог «Louis Vuitton у світі автомобілів».

Тьєррі Метроз, головний дизайнер DS, зробив цю амбітну заяву під час Брюссельського автосалону 2025 року в інтерв'ю для Autocar. Якщо вам не знайомий бренд DS, він був створений Citroën у 2009 році, а з 2014 року діє як незалежний підрозділ PSA Group. У 2021 році бренд увійшов до складу Stellantis після об’єднання FCA і PSA.

Метроз описав DS як «преміальний» бренд, але наголосив, що мета — досягти рівня справжньої розкоші. Замість конкуренції з Audi чи BMW, DS орієнтується на Bentley та Rolls-Royce. У планах компанії — значно покращити якість майбутніх моделей, зокрема N°8, відомого своїм розкішним інтер’єром. Хоча це й вимагатиме великих витрат, Stellantis не орієнтується на масовість. Компанія готова продавати менше автомобілів, але за вищими цінами, що дозволить отримувати більші прибутки, подібно до британських конкурентів.

Наскільки популярний DS Automobiles у Європі? За даними Європейської асоціації автовиробників (ACEA) за 2024 рік, ринкова частка бренду в ЄС+EFTA+Великобританія становила лише 0,3%. За останній рік продажі впали на 22,4%, досягнувши 37 480 автомобілів.

Метроз також висловився проти тенденції копіювання Tesla та Porsche китайськими виробниками, наголошуючи, що DS прагне створювати унікальні автомобілі з потужною індивідуальністю. Нові моделі залишатимуться технічно пов’язаними з іншими продуктами Stellantis для зниження витрат, але дизайн буде максимально унікальним, аби відрізнятися від масового сегмента Citroën.

За словами Метроза, перехід DS до сегмента ультралюксових автомобілів — це довгий шлях, який може зайняти від 10 до 20 років. Цей прогноз демонструє оптимізм щодо майбутнього бренду. Колишній генеральний директор Stellantis Карлос Таварес раніше наголошував, що бренди, які не приносять прибутку, будуть закриті:

«Якщо вони не заробляють грошей, ми їх закриємо. Ми не можемо дозволити собі утримувати збиткові бренди».

Незабаром після цього Stellantis заявила, що збереже всі свої «знакові та потужні бренди». Це означає, що Lancia поки залишається на ринку. Колишня фінансова директорка Stellantis Наталі Найт також припускала можливість продажу Maserati новому власнику, але пізніше компанія запевнила, що бренд із тризубом залишається в її складі.