BYD вперше випередила Toyota за продажами електромобілів у Японії

BYD вперше випередила Toyota за продажами електромобілів у Японії
Авто Новини

Загалом у Японії було реалізовано 59 736 електромобілів, що на 33% менше, ніж у 2023 році. Це перше зниження продажів за останні чотири роки.

Продажі BYD зросли на 54% і досягли 2 223 одиниць, тоді як Toyota реалізувала 2 038 автомобілів, що на 30% менше порівняно з попереднім роком, згідно з даними Японської асоціації автомобільних дилерів.

BYD почала продавати свої автомобілі в Японії у 2023 році, представивши кросовер Atto 3 (на міжнародному ринку відомий як Yuan Plus) та хетчбек Dolphin. Згодом модельний ряд поповнив електричний седан BYD Seal. У 2025 році компанія планує запустити четверту модель для японського ринку — електромобіль BYD Sealion 07. Вартість моделі BYD Dolphin стартує від 2,99 мільйона єн (19 000 доларів США). Усі автомобілі BYD у Японії є повністю електричними.

Частка електромобілів на японському ринку у 2024 році знизилася до рівня менше 2%, що є найнижчим показником серед розвинених країн. У той час як у багатьох інших країнах продажі електромобілів поступово зростають, у Японії спостерігається стриманість щодо їх впровадження.

Toyota у 2024 році реалізувала 1 012 одиниць свого першого електромобіля, кросовера bZ4X, що на 10% більше, ніж у попередньому році. Його ціна на японському ринку стартує від 5,5 мільйона єн (34 800 доларів США).

Лідером ринку електромобілів у Японії залишається Nissan, який контролює близько 50% ринку. Однак продажі Nissan Leaf впали на 44%, досягнувши лише 30 749 одиниць — найнижчого показника з 2021 року. Продажі електромобіля Sakura, що належить до класу kei, зменшилися на 38% і склали 22 926 одиниць.

Серед імпортних брендів Tesla залишається незаперечним лідером, а BYD займає близько 40% від її обсягу продажів. BYD також планує до 2025 року відкрити 100 магазинів у Японії.