Volkswagen готується попрощатися з єдиним кабріолетом до 2027 року
У 2024 році Audi припинила випуск кабріолетів, відмовившись від моделей R8 і A5 з відкритим дахом. Тепер Volkswagen Group планує прощання з черговим автомобілем із відкидним дахом. Бренд VW припинить виробництво кабріолета T-Roc через кілька років – остаточний випуск цієї моделі заплановано на середину 2027 року.
Цей кросовер-кабріолет із тканинним дахом, що автоматично складається, був своєрідним наступником Eos із жорстким дахом. Його виготовляють на заводі в Оснабрюку. Наразі VW розглядає варіанти подальшого використання цього підприємства після припинення випуску T-Roc Cabrio.
Однак це не єдиний автомобіль VW, який йде з ринку. Хоч це може здатися несподіваним, але Arteon все ще виробляється, хоча у форматі універсала Shooting Brake. Цей стильний конкурент Passat у версії універсал також збирається в Оснабрюку, проте його виробництво завершиться у 2026 році. Тим часом ліфтбек Arteon припинили випускати ще у 2023 році.
Скорочення модельного ряду торкнулося і Passat: седан більше не пропонується в Європі та на інших ринках, залишивши лише універсал. Однак у Китаї попит на седани залишається високим, тому VW продовжує продавати моделі Passat Pro і Magotan.
Чутки про припинення випуску Polo теж активно обговорювалися. Очікувалося, що його замінить електричний хетчбек ID.2. Проте завдяки пом’якшенню вимог стандарту Euro 7, компактний бензиновий Polo залишиться у виробництві, ймовірно, до 2030 року. Це найменший автомобіль у модельному ряді VW після того, як кілька років тому припинили випуск міського автомобіля up!.
Крім скорочення модельного ряду, VW планує значно зменшити кількість робочих місць у Німеччині. До кінця десятиліття штат скоротять більш ніж на 35 тисяч співробітників. Зокрема, завод у Вольфсбурзі відчує наслідки цих змін: у 2027 році виробництво Golf у версіях хетчбек і універсал перенесуть до Мексики. Утім, до кінця десятиліття дев'яте покоління Golf повернеться до Вольфсбурга у вигляді електромобіля. Актуальна ж версія з двигунами внутрішнього згоряння може залишатися у виробництві до 2035 року.