Дилери Infiniti частково об'єднаються з Nissan для оптимізації витрат
Як Nissan, так і її преміальний підрозділ Infiniti стикаються з викликами, пов'язаними зі зниженням продажів. Відповідно до звіту Automotive News, компанія вирішила дозволити окремим дилерам Infiniti працювати в межах салонів Nissan.
Ця модель передбачає поділ клієнтських зон: кожен бренд матиме свій шоурум, проте адміністративні та технічні відділи будуть спільними. Це допоможе зменшити витрати на утримання точок продажу та збільшити кількість реалізованих автомобілів у кожному салоні.
На сьогодні Infiniti має 197 дилерських центрів у США, але кожен із них продає в середньому лише 24 автомобілі на місяць. У звіті Automotive News також йдеться про те, що частка Infiniti на ринку преміальних авто суттєво зменшилася за останні п'ять років. Якщо за перші дев'ять місяців 2019 року було реалізовано 87 934 автомобілі (6% ринку), то за аналогічний період 2024 року цей показник знизився до 42 567 автомобілів (2,8%).
В інтерв'ю для Car and Driver віцепрезидент із комунікацій Nissan у США та Канаді Браян Брокман підтвердив, що компанія активно обговорює цю стратегію, але не поділився конкретними цифрами. Він також наголосив, що в рамках об'єднаних дилерських центрів Infiniti збереже окремі зони для клієнтів, щоб забезпечити преміальний рівень обслуговування. Як приклад успішного впровадження цієї моделі Брокман згадав досвід Канади.