
Toyota Supra A90 Final Edition: останній етап еволюції з приростом потужності

Ця ексклюзивна версія, створена спеціально для європейського та японського ринків, виходить обмеженим тиражем у 300 автомобілів. Основою стала шестициліндрова модифікація, яка отримала низку вдосконалень.
Попри сподівання фанатів, що у фінальній Supra буде використаний двигун S58 від BMW M, Toyota вирішила залишити знайомий B58. Проте двигун зазнав серйозного тюнінгу: тепер він розвиває 429 к.с. замість попередніх 382 к.с., а крутний момент виріс із 500 Нм до 570 Нм. Варто зазначити, що навіть BMW не пропонує таку потужну версію цього 3.0-літрового турбодвигуна, хоча його потенціал давно відомий завдяки модифікаціям на ринку автотюнінгу.
У порівнянні з американською Supra, приріст становить 47 к.с. і 70 Нм крутного моменту. Для європейських покупців збільшення ще більш значне — додаткові 94 к.с. у порівнянні з попередньою версією, яка мала лише 335 к.с. через суворі екологічні обмеження.
Окрім потужності, Final Edition пропонує низку оновлень для покращення динаміки. Автомобіль отримав збільшені передні гальмівні диски Brembo (19 дюймів), регульовану підвіску KW та титановий вихлоп Akrapovič, який додає агресивності звуку двигуна. Крім цього, нові легкосплавні диски TGR мають розмір 19 дюймів спереду та 20 дюймів ззаду. Вони укомплектовані шинами Michelin Pilot Sport Cup 2, які на 10% ширші, ніж стандартні шини Supra, забезпечуючи краще зчеплення.
Модель оснащена виключно шестиступеневою механічною коробкою передач. Для покращення аеродинаміки встановлені передній спойлер і заднє антикрило на «лебединих шийках» із вуглецевого волокна. Інші елементи включають передні канарди, центральний спойлер і капот із знімним вентиляційним отвором, який забезпечує додаткове охолодження під час заїздів на треку.
Конструктивні покращення включають алюмінієвий кронштейн для задньої підрамної балки, посилення передньої частини кузова та модифіковану нижню частину автомобіля. Інженери також налаштували електропідсилювач керма та скорегували кути розвалу для підвищення стійкості в поворотах.
Салон Final Edition поєднує спортивний характер із преміальним комфортом. Автомобіль оснащений карбоновими сидіннями Recaro, червоними ременями безпеки та оздобленням з Alcantara, створюючи атмосферу, що підходить як для треку, так і для звичайних доріг.