Volkswagen готується до повного оновлення лінійки електромобілів у 2026 році
Volkswagen планує суттєво модернізувати свої моделі серії ID, починаючи з 2026 року, спираючись на вдосконалену архітектуру MEB. Ці зміни було підтверджено на автосалоні в Лос-Анджелесі. Також компанія анонсувала дебют концептуального SUV ID 2 на виставці в Мюнхені у 2025 році, оновлення Polo того ж року та поступове скорочення модельного ряду авто з ДВЗ у зв’язку з введенням норм Euro 7.
Кай Грюнінц, керівник R&D у VW, зазначив, що оновлені моделі серії ID отримають не лише новий дизайн, що повертає до витоків бренду, але й значні поліпшення у вартості акумуляторів, продуктивності та функціональності.
Дизайн нових моделей буде натхненний концептом ID 2all, створеним дизайнером Андреасом Міндтом, який вбачає майбутнє бренду у дружньому стилі, що перегукується із класичними моделями Golf. Грюнінц наголосив, що цей стиль краще відображає філософію Volkswagen і допоможе повернути статус "улюбленого бренду".
Серійна версія концепту ID 2all залишається запланованою на кінець 2025 – початок 2026 року. Ця модель стане початком нової епохи VW, демонструючи радикальні зміни, які перевершать очікування клієнтів.
У вересні 2025 року Volkswagen також представить кросоверну версію ID 2 на виставці в Мюнхені, який буде другим автомобілем на основі архітектури MEB Entry. Крім того, планується спортивна версія ID 2 GTI, що була представлена у вигляді концепту. За словами Грюнінца, хоча додати продуктивності до електрокара нескладно, зберегти характер GTI – справжній виклик, але майбутня електрична версія GTI здивує прихильників бренду у 2026 році.
Також продовжується робота над платформою SSP (Scalable Systems Platform), яка в довгостроковій перспективі стане ключовою для Volkswagen Group. Ця архітектура буде адаптована для широкого спектра автомобілів – від міських до суперкарів.
Спільний проєкт з Rivian, оголошений минулого тижня, має важливе значення для розвитку SSP. Rivian поділиться своїм досвідом у створенні електричних платформ, які Грюнінц назвав "найкращими у своєму класі" щодо оновлень програмного забезпечення.
Мартін Сандер, керівник відділу продажів і маркетингу VW, зазначив, що для споживачів важливо мати окремі архітектури для різних технологій, але в майбутньому компанія шукатиме розумні способи інтеграції компонентів, щоб зберегти унікальні особливості кожної моделі.