Hyundai Elantra N TCR Edition: стиль треку без змін під капотом

Hyundai Elantra N TCR Edition: стиль треку без змін під капотом
Авто Новини

Однак значних технічних оновлень у моделі немає — під капотом залишився стандартний 2.0-літровий турбомотор на 286 к.с.

Elantra N уже зарекомендувала себе як динамічний і доступний седан, який поєднує потужність, гостре управління та опцію механічної коробки передач із початковою ціною в $34,000. Нова версія TCR Edition, створена під впливом гоночного аналога з Touring Car Racing (TCR), обіцяє більше стилю для шанувальників автоспорту.

Головна візуальна особливість — великий регульований спойлер Swan Neck із карбону, який покращує аеродинаміку на високих швидкостях. Хоча в щоденному використанні його ефективність навряд чи помітна, на треку він додає стабільності задній частині авто.

Також модель оснащена легкими 19-дюймовими кованими дисками N TCR, які зменшують вагу для кращої керованості, та оновленими гальмами N Performance із чотирипоршневими супортами для потужнішого гальмування. Для південнокорейського ринку передбачені ексклюзивні наклейки TCR Edition, які не будуть доступні в інших країнах.

В салоні можна знайти кермо з обшивкою з алькантари, оснащене маркером Performance Blue, паски безпеки в аналогічному кольорі та логотипи TCR Edition. Проте в інших аспектах інтер’єр залишається знайомим для фанатів Elantra N.

Щодо технічної сторони, модель використовує той самий 2.0-літровий турбований двигун на 276 к.с., який у режимі «N Grin Shift» на короткий час підвищує потужність до 286 к.с., видаючи при цьому 392 Нм крутного моменту.