
Кожен третій електрифікований автомобіль, проданий у Китаї, є брендом BYD

Згідно з попередніми даними оптових продажів, опублікованими Китайською асоціацією легкових автомобілів (CPCA), у жовтні обсяг реалізації транспортних засобів на нових джерелах енергії (NEV) у Китаї досяг 1,4 мільйона одиниць. Під терміном NEV маються на увазі різні типи електрифікованих автомобілів, однак фактично це переважно електромобілі (EV) та гібриди з підзарядкою (PHEV). Ці цифри також демонструють, наскільки сильно BYD лідирує на ринку.
Звіт зафіксував зростання продажів на 58% порівняно з минулим роком і на 14% у порівнянні з попереднім місяцем. Важливо зауважити, що ці дані стосуються оптових поставок, а не роздрібних продажів.
BYD очолив рейтинг продажів, випередивши другого за популярністю конкурента, компанію Geely, майже вп'ятеро. Згідно з даними CPCA, частка BYD склала 35,7% від загальних продажів NEV, тобто на кожні три проданих авто припадає один автомобіль BYD. Ця перевага настільки велика, що CPCA довелося змінити формат графіка, щоб відобразити дані без масштабування для BYD.
Цікаво, що Tesla опустилася на п'яту позицію, поступившись місцями SAIC-GM-Wuling, що на третьому місці, та Changan, що на четвертому.
За оцінками, компанія Xiaomi продала близько 20,000 авто, що наблизило її до рівня Xpeng та Nio.
Графік також ілюструє складну ситуацію, в якій опинилися деякі спільні підприємства та давні китайські виробники, такі як SAIC і BAIC.