
Aston Martin витрачає по $1,8 мільйона щодня

Aston Martin зараз проходить непрості часи. Минулого тижня компанія оголосила про збиток у розмірі £10,3 мільйона ($13,4 мільйона) до сплати податків за третій квартал. Хоча цей результат перевершив очікування, постійні втрати свідчать, що загалом цього року Aston витратила $509 мільйонів, що в середньому складає понад $1,8 мільйона щодня.
Ця статистика з’явилася після перегляду прогнозів продажів у вересні, де компанія попередила про можливе зниження річного прибутку та планове скорочення випуску автомобілів на приблизно 1,000 одиниць через проблеми з постачанням та слабкий попит на китайському ринку. На сьогодні Aston зазнала передподаткових втрат у розмірі £228 мільйонів ($295 мільйонів) до кінця вересня.
Звіт про поставки на 30 вересня показав падіння продажів на 17% у порівнянні з минулим роком — з 4,398 до 3,639 автомобілів за перші дев'ять місяців. Продажі моделі DBX знизилися на 52% і зараз становлять лише 30% усіх реалізованих машин. У цей час минулого року цей позашляховик складав більше половини всіх продажів Aston Martin, повідомляє The Times.
Втім, деякі показники залишаються позитивними. Реалізація спортивних моделей Vantage та DB12 зросла на 16% порівняно з минулим роком завдяки збільшенню виробництва Vantage. Цей показник, ймовірно, зросте з початком поставок Vanquish наприкінці року і на початку 2025-го. Продажі ультраексклюзивних "Особливих" моделей, таких як Valour та Valkyrie, також зросли на 132%, або на 90 автомобілів.
Останні дані показують, що Aston Martin змушена відкласти досягнення беззбитковості до кінця року, за даними The Times. Більше того, компанія значно збільшила свої борги — чистий борг зріс майже на 50%, до £1,21 мільярда ($1,57 мільярда). Це на 40% більше за ринкову вартість самої компанії, зазначає The Times.
Незважаючи на ці труднощі, генеральний директор Едріан Холлмарк продовжує вірити в успіх компанії.
"Поліпшення фінансових та операційних показників у третьому кварталі 2024 року демонструють дієвість нашої стратегії," — заявив Холлмарк 30 вересня. "Ми впевнено крокуємо до виконання оновлених річних прогнозів на 2024 рік, які відображають необхідність скоригованих обсягів виробництва через проблеми з постачанням, які ми активно вирішуємо, а також складне макроекономічне середовище в Китаї".