Stellantis вказує на невдачі у маркетингу, що призвели до різкого падіння продажів Maserati

Stellantis вказує на невдачі у маркетингу, що призвели до різкого падіння продажів Maserati
Авто Новини

Звіт про діяльність Maserati за перші шість місяців 2024 року, підготовлений Stellantis, демонструє тривожні результати: кількість поставок скоротилася з 15 300 до 6 500 автомобілів. Причиною цього зниження, за словами генерального директора Stellantis Карлоса Тавареса, є недоліки у маркетинговій стратегії, а не проблеми з самими автомобілями чи ціноутворенням.

«Ми маємо високоякісні автомобілі та сучасні технології, включно з електричними та традиційними розкішними спортивними моделями. Проте нинішній спад продажів Maserati пов'язаний із нашою нездатністю ефективно донести інформацію до цільової аудиторії. Ми покращили якість продукту, але не залучаємо достатньо потенційних клієнтів, а також не передаємо правильно позицію бренду на ринку», — зазначив Таварес.

Крім того, Таварес натякнув, що Stellantis може розглядати можливість закриття брендів, які не приносять прибутку. Хоча Maserati не було названо прямо, цей коментар показує чіткий бізнес-підхід компанії: «Якщо вони не приноситимуть прибутку, ми їх закриємо».

Незважаючи на ці виклики, Stellantis продовжує інвестувати в усі свої 14 брендів, серед яких Maserati має надії на відновлення завдяки оновленню модельного ряду. Зокрема, після успішного запуску електричного GranCabrio Folgore у 2024 році, Maserati планує представити MC20 Folgore у 2025 році, великий електричний позашляховик у 2027 році та Quattroporte з нульовими викидами у 2028 році.