Як зменшення розміру коліс та шин підвищило економічність Toyota Prius Prime

Як зменшення розміру коліс та шин підвищило економічність Toyota Prius Prime
Авто Новини

Toyota Prius завжди відзначалася своєю економічністю, і гібридна версія Prius Prime з можливістю підзарядки лише зміцнила цю репутацію. Проте, продуктивність різних моделей може відрізнятися. Під час нашого тесту ми порівняли два автомобілі: Toyota Prius Prime SE 2024 року та Prius Prime XSE 2023 року, які їхали по шосе зі швидкістю 75 миль/год. Результати показали помітну різницю в економічності між цими двома версіями.

Обидві моделі виявилися більш економічними, ніж звичайні авто з двигуном внутрішнього згоряння. Однак XSE на 19-дюймових колесах та шинах Michelin Primary A/S досягнув лише 46 км/год, тоді як SE на 17-дюймових колесах та шинах Toyo Extensa A/S перевищив цей показник, досягнувши 49 км/год.

Ключовою причиною цієї різниці є покращена аеродинаміка. Коефіцієнт опору повітря у SE становить 0,27, що є кращим за 0,29 у XSE. Незважаючи на схожість передньої частини обох моделей, розмір коліс і шин відіграє вирішальну роль.

19-дюймові колеса XSE збільшують вагу автомобіля, піднімають його на 0,4 дюйма і знижують ефективність через додаткову масу, яка обертається. Натомість менші колеса SE з аеродинамічними ковпаками сприяють покращенню повітряного потоку навколо автомобіля.

Шини також мають вплив. Хоча обидві моделі мають однакову ширину шин, їх характеристики, зокрема опір коченню, суттєво впливають на витрату пального, що і призвело до різниці в результатах тесту.