Суперкар Ginetta: нова Akula на конвеєрі з механічною коробкою передач та потужним V8

Суперкар Ginetta: нова Akula на конвеєрі з механічною коробкою передач та потужним V8
Авто Новини

Британська компанія Ginetta вперше представила свою модель Akula на Женевському автосалоні в 2019 році, обіцяючи почати поставки на початку 2020-го. Попри затримки, виробник дотримався слова, випустивши серійну версію авто. Хоча дизайн Akula може не вразити з першого погляду, її технічні параметри говорять самі за себе.

Серцем цього суперкара є 6,4-літровий V8 двигун з природним уприскуванням, розташований посередині автомобіля. Ця версія отримала збільшений робочий об’єм порівняно з попереднім 6,0-літровим варіантом. Хоча крутний момент трохи знизився до 494 фунт-футів, Akula все ще видає значні 600 кінських сил. У світі сучасних суперкарів з турбонаддувом і гібридними системами цей показник може здаватися не таким вражаючим, але низька вага надає моделі значну перевагу.

Суперкар Ginetta: нова Akula на конвеєрі з механічною коробкою передач та потужним V8

Завдяки карбоновому монококу та легкій конструкції кузова Akula важить лише 2624 кілограми, що лише трохи перевищує вагу Mazda Miata RF. Потужність передається на задні колеса через шестиступінчасту механічну коробку передач, але є опція і для семиступінчастої автоматичної коробки з подвійним зчепленням. Механічна трансмісія забезпечує більш захоплюючі відчуття від водіння.

Внутрішнє оздоблення Akula не менш вражає: п’ятимісний салон у конфігурації 2+3, 15,05-дюймовий головний дисплей, цифрова панель приладів, а також такі зручності, як електропривод підставки для ніг і 13-дюймовий екран для задніх пасажирів. Обсяг багажного відділення становить 765 літрів.

Система живлення Akula використовує високовольтну мережу на 800 В, пропонуючи два варіанти акумуляторів: 75 кВт-год LFP або 100 кВт-год NMC. Базова модель має задній двигун потужністю 310 кВт (415 к.с.), тоді як версія з повним приводом видає 475 кВт (636 к.с.).

Суперкар Ginetta: нова Akula на конвеєрі з механічною коробкою передач та потужним V8

Незважаючи на орієнтацію на високу продуктивність, Akula підходить для тривалих поїздок завдяки об’ємному багажнику в 16,7 кубічних футів та великому паливному баку на 26,4 галона. Це дозволяє автомобілю долати до 450 миль на одному баку за умови помірної їзди.

Ця модель, вироблена у Лідсі в кількості лише 20 одиниць, оцінена в 275 000 фунтів стерлінгів (приблизно 362 300 доларів США) без урахування податків і доставки. Попри зниження ціни з початкових 340 000 фунтів стерлінгів (448 000 доларів США), більшість автомобілів уже заброньовано, хоча кілька одиниць ще доступні.

Суперкар Ginetta: нова Akula на конвеєрі з механічною коробкою передач та потужним V8

Назва «Akula» (від російського слова «акула») ідеально підходить для цього швидкісного суперкара з аеродинамічним дизайном, натхненним гоночним прототипом Ginetta G61-LT-P1 LMP1. Akula проходила випробування в аеродинамічній трубі, що допомогло їй зменшити опір і робить її такою ж ефективною на дорозі, як її морський тезка у воді.