Nissan GT-R з електроприводом: новий етап розвитку з твердотільними батареями

Nissan GT-R з електроприводом: новий етап розвитку з твердотільними батареями
Авто Новини

Ці новітні батареї обіцяють стати значним проривом у технології, надаючи майбутнім спортивним автомобілям Nissan відчутні переваги. На своєму заводі в Йокогамі, Японія, компанія вже розробляє пілотну лінію для виробництва цих батарей, готуючи ґрунт для їх серійного застосування.

Твердотільні батареї відрізняються високою щільністю та вдосконаленим технічним складом, що дозволяє значно збільшити запас ходу та скоротити час зарядки порівняно зі стандартними літій-іонними акумуляторами.

Іван Еспіноза, глобальний віце-президент з планування продукції Nissan, в інтерв'ю для Autocar поділився, що ці батареї можна буде використовувати в різноманітних транспортних засобах, адже вони дозволяють упакувати більше енергії в менший об'єм, що особливо підходить для спортивних автомобілів.

Хоча вартість цієї технології на початкових етапах може бути високою, Еспіноза зазначив, що з її розвитком витрати поступово знизяться. Це відбудеться завдяки меншій кількості матеріалів, необхідних для виробництва батарей з високою енергоємністю.

Очікується, що твердотільні батареї дебютують у серійному варіанті концепту Nissan Hyper Force, який стане радикальним електричним наступником моделі GT-R. За словами Еспінози, цей компактний флагманський автомобіль є ідеальним кандидатом для впровадження цієї інноваційної технології.